uitgerekend februari 2019

Dat heb ik ook! Inene komt het opzetten, maar hoef dan niet te spugen, heb wel 2x gedacht ja nu gaat het gebeuren, maar het blijft toch binnen en als ik wat ga eten trekt het wel weer weg. Ik lees overal dat je toch beter wel wat gezonder moet eten zoals volkoren producten enz, dus heb ik dat gekocht maar als ik dan erover na denk dat ik volkoren crackers moet eten wordt ik ook weer misselijk, ik krijg echt al een beetje afkeer van bepaalde producten. (Eet wel gewoon volkoren brood en veel fruit hoor). Had laatst muesli repen gekocht, vorige week dacht ik mwah dit is wel te doen, en deze week werd ik me toch misselijk bij de gedachte dat ik het moest eten haha

Het is vandaag even schrikken: sinds vanochtend heb ik heel heel licht bruine afscheiding en voel ik iets meer krampen dan de afgelopen dagen.

Heb de VK gebeld en die zegt: het hoeft niets te betekenen maar het kan wel een beginnende miskraam zijn. Nu wordt het dus afwachten of het zo blijft/minder wordt/erger wordt. 

Ik vind er maar niets aan op deze manier...

Hoi allemaal! Ik ben ook uitgerekend in Februari. Het is mijn eerste zwangerschap dus erg spannend allemaal!! Ik ben nu volgens de telling 6 weken en 2 dagen. Afgelopen woensdag heb ik in het zhuis mn eerste echo gehad en t vruchtje zat in elk geval op de goede plek.. ?

Ook ik mag me hier melden :) Zoals het nu staat ben ik halverwege februari uitgerekend. En dan verwachten we ons eerste kindje. Over een dikke week mag ik naar de gyneacoloog (verloskundige kan niet ivm medische shizzle). Spannend!
Gelukkig ben ik (nog) niet misselijk, soms wat een wee gevoel op de maag. Vandaag wel erg moe, maar dat heb ik maar gewoon even over me heen laten komen. 

Dat is even schrikken Lyjam! Ik hoop dat het niets is en dat alles oké is. Het blijft spannend, dat heb ik zelf ook bij elk krampje dat ik voel. Mijn oma zegt altijd dat wanneer je kinderen krijgt de zorgen komen. En ik snap nu al wat ze bedoeld.

@lyjam

hoe gaat het nu met je ? Ik lees elke dag even bij maar reageer nog niet zoveel ivm werken enzo’ maar schrok een beetje van je berichtje 

@lyjam. Ik hoop dat het niks is en je snel duidelijkheid hebt. 
Heeft de vk gezegd hoe lang je het moet afwachten? Hopelijk morgen bij het opstaan niets aan de hand! 

Terug
Bovenaan