uitgerekend februari 2019

@ Daisymammie : Er staan een hele hoop leuke voorbeelden op het internet. Van mensen die een spelletje er van maken met hun ouders. Die moeten dan een koptelefoon op doen en liplezen. Dit wordt natuurlijk allemaal gefilmt! Tot mensen die subtiele cadeau's geven zoals 'preggo' tomatensaus en augurken erbij. 

Zelf wilde ik het doen met een cadeautje waarop stond dat ze oom/tante/opa/oma zouden worden maar ik kon het niet voor me houden na de positieve test en heb meteen mijn moeder gebeld. 

Mijn schoonouders hebben we het gisteren vertelt. Mijn schoonmoeder zei in gesprek over mijn stiefdochters: " Wat worden die meiden toch snel groot hé" waarop ik doodleuk antwoordde: " Ja vooral de jongste, die wordt echt een fijne grote zus!" 

Het bleef even een seconde stil en toen was het "Ik wist het! Ik zag al wat aan je!" Ik ben er zelf niet achter hoe of wat ze dan wel niet gezien moet hebben. Mogelijk het stukje taart dat ik niet weg kreeg omdat ik zo misselijk was (zal ik groen gezien hebben dan?! hahaha).

Even nog een andere vraag (sorry ik blijf bezig...): 

Wie wordt er nog meer midden in de nacht wakker omdat je zo misselijk bent en wat doe je dan? Ik probeer stug te blijven liggen omdat het idee van dan wat te eten me nog misselijker maakt. Alleen is dat ook niet de goede oplossing want dan kom je niet echt meer in slaap. 

@lyjam
Fijn om  te lezen dat het redelijk goed gaat. Het lijkt me echt stress vol de afgelopen dagen voor je, en het vervelende is dat je alleen maar kan afwachten. Wel fijn dat het er miss gwn AllemAAL bij hoort maar begrijp dat het dan lastiger is om er van te genieten ( zelfbescherming ?) van mij krijg je een virutuele knuffel ?
ik word snachts ook wel waker van de misselijkheid of honger , ik ga er toch vaak wel uit voor een kop thee en/of een banaan, dit helpt mij vaak wel

Wat duurt een week dan lang hè!! Ik heb vrijdag eerste echo met 6 weken. 
Ik heb dus nog helemaal geen kwalen en vind dat doodeng. Vanochtend voor de zekerheid toch weer een test gedaan. Digitale van CB en die was opgelopen in weken. Dus fijn :)
niet misselijk/honger maar ik word wel elke nacht rond 4/5 wakker en blijf dan ook een uur wakker. Gelukkig val ik daarna wel weer in slaap. Maar je wordt gebroken wakker als je wekker gaat. Zou mijn lichaam me al voorbereiden op de slapeloze nachten?
ik heb het de vorige keer verteld aan mijn moeder en oma toen we bij de chinees gingen eten. Had fortune cookies gekocht en daar de boodschap ingedaan “je wordt weer oma/grootmoeder” (weer omdat mijn zus ook een kindje heeft, voor mij is het de eerste)
als het dit x goed blijft gaan, ben ik uitgerekend op de geboortedag van het kindje van mijn beste vriendinnetje. Dus verheug me er al op om over een paar weken een cadeautje te maken met de inleiding “een vervroegd verjaardags cadeautje voor **”

Goedemorgen iedereen,
Ook ik mag zeggen dat ik zwanger ben en ook uitgerekend in Februari 2019 (25e!) Wat spannend allemaal zeg!
Voor mij is het mijn tweede zwangerschap, de eerste is afgelopen September 2017 geeindigd in een hele vervelende miskraam :-(.
Ik was toen eigenlijk al iets van 7/8 weken maar volgens de gynaecoloog is het al zeer vroeg gestopt met groeien waarschijnlijk al met 4 weken maar heeft het vruchtzakje gewoon niet losgelaten.
Ik vind het dit keer dus extra spannend maar ben wel onwijs blij!
Lijkt me leuk als we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden!
Mijn eerste positieve test was 21-6, op 22-6 een clear blue en die gaf aan 2-3 weken. Mijn laatste menstruatie was op 21-5 dus vandaag precies 5 weken zwanger!
Heel veel succes iedereen, laten we hopen dat er zich langszaam steeds meer mensen aanmelden bij onze groep!

@Lyjam het klinkt goed. Hoop dat je er niet te veel zorgen om maakt. Blijf je ons op de hoogte houden?
@Rein a wat een leuke manier om het zo te vertellen met die fortune koekjes
Ikzelf heb gewoon een foto van de test in de groepsapp gegooid :). Zo enthousiast en wilde het al eerder vertellen omdat als het fout zou gaan ik het ook zou vertellen. 

Hoi allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in februari van, als alles goed gaat, ons 1e kindje. Uitgerekende datum staat nu nog op 20 februari en een echo gepland bij 8 weken!
Hebben het ouders en ook broers/zussen al ingelicht, zijn een jaar bezig geweest dus iedereen was al op de hoogte van onze kinderwens ?. 
Nu in spanning afwachten.. lange dagen!

@lou-x Wachten is echt niet zo mijn ding haha.
@lyjam Wij zouden naar Slovenie gaan in september, maar we twijfelen nu toch. Meer omdat ik altijd al rugklachten heb, en die rugpijn is sinds vandaag echt heftig terug. Dus ik weet niet hoe fijn ik dan in onze vouwwagen lig.. Iemand tips om in NL leuk weg te gaan? Ik kom eigenlijk niet verder dan Center Parcs..

Ik heb de eerste echo pas 16 juli! Wat doen jullie om de dagen wat sneller voorbij te laten gaan? Nog meer dames last van maagzuur?

Terug
Bovenaan