uitgerekend februari 2019

LisaMartine, hoelaat mag jij 12 juni? Ik pas 11.45 uur, dat zal een lange ochtend worden ?
marjolein, je kunt altijd eens contact opnemen met ziekenhuis en dit navragen! Maar als je een goede verloskundige had, zou je het daar natuurlijk ook kunnen navragen! 
Probeer er in ieder geval toch van te genieten! 

Silvia-xx ik mag om 10.00 uur. Ze doen dat hier wel fijn. Hebben eerst de echo. Dan meteen afspraak met de verloskundige en daarna meteen met de gynaecoloog zodat je iedereen meteen gezien hebt. 

Hey lady's 
wat fijn dat er al zoveel positieve testen zijn. Ik heb zelf ook positief getest vorige week eigenlijk al. Kon niet wachten ?
Heb al een zoontje van 1,5 jaar.
2 maanden geleden miskraam gehad helaas. Dus vind het allemaal erg spannend. 
Is het een idee om een Facebook pagina aan te maken met z'n alle?

Dank jullie wel voor de positieve reacties en jullie ook natuurlijk gefeliciteerd met de positieve tests!
Ik ga maandag de verloskundige bellen, het is wel n hele fijne praktijk en dat persoonlijke contact is natuurlijk ook wel fijn. Bij eerdere zwangerschappen niet bij de gynaecoloog.. Behalve als het mis ging erheen voor curettage e.d. Heb ze in 1 jaar tijd gehad, dus inderdaad achter elkaar. Ik ga morgen bellen!
Groetjes Marjolein 

Wat fijn LisaMartine! Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat in mijn ziekenhuis gaat. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik alleen een echo heb. Maar goed, dat zie ik dan wel ?
Danielle, ook gefeliciteerd! Facebook pagina is op zich leuk, maar wel een neutrale naam voor de pagina dan, gezien we het hier nog even geheim willen houden haha. 

Hoi meiden! Ik ben ook zwanger! Vandaag getest na 2 weken geleden een tp te hebben gehad in icsi traject.
Was afgelopen maart ook zwanger maar toen helaas een mk. Mag daarom nu 14 juni al voor 1e echo.
Tot die tijd proberen we het deze keer stil te houden. Maar wordt lastig want familie leeft al zo lang met ons mee.
Gr C

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen!! En voor degene die nog moeten testen, spannend!
Ik heb afgelopen zaterdag ook positief getest in ronde 1 ( tweede zwangerschap ).  Nu was het streepje erg licht.  Gisteren heb ik een clear blue gedaan.  Deze gaf aan 2-3. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een zelfde lichte streep maar toen gaf de clear blue 1-2 aan dat vind ik wel logischer. Nu lijk ik verder, maar met een zelfde lichte streep. Vreemd.
Wat is hierin handig ? Af en toe testen of het donkerder wordt?
Liefs

hoi hoi..
gefeliciteerd allemaal??
ik had gister een hele lichte positieve test in handen en vandaag ook weer . vanmorgen wel iets beter zichtbaar ma wel wat beter. en vanmiddag nog een test gedaan en die gaf wel duidelijker aan..  ben helemaal blij?
liefs trotse mama??

Terug
Bovenaan