uitgerekend februari 2019

Hoi hoi allemaal ,
ik meld me ook aan bij deze groep 1 februari uitgerekend 
voor mij de eerste , half jaartje geleden miskraam gehad bij de 6 weken dus nu bij bijna 9 weken nog altijd spannend wel al 2 goede echo’s gehad hartje klopt al goed en het groeid goed ? omdat ik in december een miskraam heb gehad heb ik daarom nu al vroeg me eerste echo gehad bij 6 weken en bij 8 weken volgende echo 9 juli kijk er nu al weer naar uit ?
ik ben helaas wel heel de dag misselijk sinds een paar dagen maarja dat hoort er bij 
iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap , probeer er zoveel mogelijk van te genieten ?

Hoe is het met de dames? 

Was benieuwd hoe jullie momenteel zijn met geuren? 
Zelf word ik er helemaal gek van. Ik heb van nature al een 'goede' neus en nu is alles gewoon overweldigend en soms moet ik echt even een ruimte uit lopen als een collega een sterk parfum op heeft. Zelf laat ik al een kleine week mijn parfum staan omdat ik er misselijk van wordt (alle parfums helaas...). 

En wie is er nog meer zo ontzettend vermoeid? 

Kanttekening: Ik heb in de afgelopen drie jaar tot twee keer toe een burn-out gehad en ben daar ook voor onder behandeling geweest. Ik re-integreer sinds een paar dagen weer langzaam op werk. Vandaar dat de zwangerschap ook niet geheel gepland was, maar wel meer dan welkom begrijp mij niet verkeerd! Ik merkte 2 weken geleden dat de energie juist weer bijna helemaal terug was en de vermoeidheid weg trok tot een kleine 6 dagen geleden. Ik slaap nu zelfs overdags omdat ik anders de dag niet door kom! 

@ongeduldje hoe ging het bij jou?
@lyjam en momami ik heb zojuist een goede echo gehad ben op 8weken+6dagen gezet.  Maar ze dachten dat ik 10 weken was omdat zij of ik de menstruatiedag niet goed hebbem doorgegeven dus nu moeten we over 2 weken weer om te bepalen hoe ver ik echt ben en ze dacht nu toch 31januari dat ik was uitgerekend. Ze heeft een kloppend hartje gezien en de baby is momenteel 22 millimeter. Ik vind het heel leuk! Ze zei dat er een kleine kans was 3% dat het mis zou gaan. Ik vind het helemaal niet erg om nog een keer te gaan :)
@Lieke s spannend! Wel fijn meerdere echos! Ik vind het ook helemaal niet erg om nog een keer te komen. Ik zie het liefst heel vaak dat het goed gaat en als het niet goed zit wil ik het ook het liefst zsm weten.
@lyjam ik heb dat zelf ook van die geuren. Vooral dat ik mezelf ruik zo naar. En ben ook heel moe. Ik doe elke dag als ik vrij ben wel 2 uur in de middag een dutje en dan slaap ik in de avond ook gewoon weer.
@MarsieK hoe gaat het nu met de krampen? Gemberthee vind ik ook heel lekker idd. 

@lyjam heel herkenbaar die geuren. Ik ruik ook echt alles, echt vervelend soms. En idd je wordt er zo misselijk van. Daar had ik in mijn eerste zwangerschap veel minder last van. 
En, ik ben idd ook erg moe. Ga soms lekker ff slapen smiddags als de kleine meid ook op bed ligt, en anders zit ik altijd in die tijd dat ze slaapt op de bank. Voel me soms wel soort schuldig ofzo dat ik zo moe ben, haha lijk soms net n oud mens. Maarja het hoort er nou eenmaal bij 

Ik had ook een goede echo met hartje zichtbaar! Ben wel 4 dagen teruggezet dus verwachte datum nu 13-2-2019. Nu precies 7 weken. Ik ben helemaal blij! :)

Pfff net twee x naar het toilet geweest en twee x een heeeeel dun streepje roze slijm. 
Met twee miskramen achter de rug ben ik direct in paniek.... vrijdag een vroegen echo. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Iemand hier ervaring mee?
Lyjam jij hebt ook flink gebloed toch? Heb je al een echo gehad om te weten of het goed zit?
volgens mij waren er vandaag nog twee echo’s., toch? Hopelijk goed nieuws!

Hoi allemaal, ik voeg me ook graag bij jullie! Ik ben nu 6 weken zwanger en heb over anderhalve week mijn intake gesprek bij de vk met echo! Ik vind het mega lang duren haha. Ik voel zo af en toe steekjes in mijn baarmoeder, die waren 2 weken terug erger. Wel voel ik dat mijn baarmoeder al ietsje is verplaatst. Verder weinig kwaaltjes, behalve dat ik ontzettend grieperig ben en zin heb in zoetigheid. Wat ik normaal echt nooit eet. Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.

Terug
Bovenaan