uitgerekend februari 2019

@ rein a: heel weinig bloed hoeft niks te betekenen. Het kan gewoon een adertje zijn geraakt omdat alles daar beneden nu extra goed doorbloed is. Alleen als het meer wordt wel even contact opnemen met de verloskundige. Helaas kun je alleen maar afwachten en hopen dat het goed gaat. Ik weet hoe frustrerend dat is. Heb vorig jaar twee miskramen achter elkaar gehad. Heftig maar aan de andere kant dacht ik: ik ben in ieder geval vruchtbaar! De rest moet een keer goed komen. Veel sterkte. Hopelijk blijft het bij dit kleine beetje. 

Ik praat ook graag mee! 5/6 weken zwanger van ons tweede kindje, die wordt eind volgende maand 2 jaar.
Ik heb begin augustus pas de eerste echo, doen ze bij ons altijd rond de 10 weken. Nu weet ik weer dat ik tijdens de vorige zwangerschap de weken tot de eerste echo ook zo lang vond duren... 

@Rein a vervelend zeg! Maar misschien is het niks. Dus ik hoop dat je je niet te druk  maakt.
@marrr1986 leuk! Ja bij ons was het eigenlijk ook 10 weken maar ze hadden mijn datum niet goed. Heel veel geluk gehad want mocht toch een echo :) 

Rein a, probeer je niet direct zorgen te maken, een streepje roze heeft niets te betekenen. Heb ik ook zo om de paar dagen eens...  tussen 4 en 4+4 had ik 2x per dag echt rood bloed, en ook dat was niets ?. 
Zo lang het niet meer bloed wordt (maandverband nodig...) en je geen krampen hebt hoef je je er geen zorgen om te maken. 
Wat fijn dat de echo's zo goed waren!! ??

Hier ook nog steeds die sterke geuren inderdaad. Vanmorgen nog zei ik tegen mijn zoon "jee, wat stinkt t hier toch, ik zet even de ramen tegen elkaar open". Zegt hij na een paar keer snuiven "nou, ik ruik niks hoor, volgens mij markeert jou iets ofzo" ?. Ik zal maar niet te vaak zoiets zeggen. Hij legt de link nog niet, maar mijn oudste dochter wel. Oppassen dus zolang ze het nog niet mogen weten. 
Trouwens ook lastig, mijn buik wordt echt al dik! Het is de 4de, dan gaat dat natuurlijk ook snel, dat weet ik van de derde nog wel. Maar dit is wel heel vroeg, het valt echt op. 
Hopelijk kan ik het nog 2 weken verbergen tot de echo. 

@palmboompje 
Ik ben ook onwijs grieperig geweest, hield ook maar niet op. Vandaag zeiden ze op mijn werk nog ben je nou nog steeds verkouden ? 
Ik ben ook erg moe, ik ga graag op tijd naar bed. Maar als ik de verhalen van sommige van jullie hoor, dan valt het bij mij nog mee ? 
Van alle geurtje heb ik ook last. Ik heb van mezelf ook een goede neus, dat lijkt nu wel versterkt. 
Volgende week mijn eerste echo wordt nu wel erg spannend! Vandaag erg getwijfeld of ik het op mijn werk al zou vertellen, aangezien ik volgend jaar een opleiding wil gaan doen met een aantal andere collega’s, maar of het heel handig is weet ik nog niet Haha. 

Hoi allen, wat goed om te horen dat er allemaal goede echo’s zijn geweest! Ik heb morgen mijn tweede echo. Dan ben ik als het goed is 7 weken. Ik heb met 5 weken al een echo gehad bij de gynaecoloog ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op die echo was het vruchtzakje al te zien op de goede plek, dus dat was al een hele opluchting. Nu hoop ik morgenmiddag een hartje te zien. Heel spannend is het wel, want heb ook al twee keer eerder een vruchtje gezien zonder kloppend hartje. Een keer met 9 weken en een keer met 6. Duimen jullie voor me mee dat alles goed is morgen!! ☺️☺️

@Daisymommy dit is dus een zwangerschapsding haha? Hoe veel weken ben je nu zwanger? Spannend hoor volgende week de eerste echo!! 

Terug
Bovenaan