uitgerekend februari 2019

Dank voor alle geruststellende woorden. Ik weet het ook wel. Maar ben zo bang dat het weer mis gaat. 
Sterke geur herken ik wel. Had ik van de werk ook twee keer terwijl mijn vriend niets rook. 
Stelvio ik duim heeeeel hard voor je mee. Super spannend!!
Ik mag vrijdag 13:00

@Palmboompje 
Je zou het bijna denken hè ? Ik had wel het gevoel dat het daardoor langer bleef hangen. Maar dat kan ook meer de vermoeidheid zijn. 
Mijn eigen berekening zegt 8 weken, maar ben erg benieuwd wat de verloskundige zegt. Allemaal erg spannend zo’n eerste keer en je geen idee hebt wat er gaat gebeuren! 

Hallo allemaal,
Ook ik wil me graag aansluiten bij de groep van de in februari 2019 uitgerekende moeders.
Want sinds 2 weken weet ik dat het teststreepje roze kleurde en ik voor de allereerste keer zwanger ben! Awesome! ?
Volgens al mijn eigen berekeningen nu 6 weken en 2 dagen zwanger. De afspraak met de verloskundige is gemaakt voor in week 8. Spannend! 
Tevens ben ik vol enthousiasme aan het plassen in de blauwe flessen van moeders voor moeders. Doen jullie hier ook al aan mee? 
En verder zie ik vooral in de avond scheel van de buikkrampen en loop ik overdag overtuigende oergeluiden te produceren door het aanhoudende kokhalzen en zo nu en dan overgeven.
Ja ja, ons kleintje van slechts de grote van een rijstkorrel, terroristeert nu al mijn buik! Onprettig en wat mij betreft niet nodig, maar ach het getuigd ook wel weer van aanleg voor humor en eigen inbreng willen hebben. Dat kan ik wel waarderen ?

@Daisymommy ik heb volgende week ook mijn eerste, ik ben dan volgens eigen berekening 7 weken. Volgens de vk 8 maar die telt van laatste menstruatie. Door ovulatie testen weet ik wanneer mijn eisprong was en ben ik volgens mij 7 weken dan. Ik vind het ook spannend maar heb er ook heel veel zin in.
@Ruby je hebt al goed last van de kwaaltjes zie ik! Ikzelf merk er nog niet veel van. Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders 2 weken terug, er moet alleen nog iemand langs komen maar goed haha. Ik vind het een mooi doel om aan mee te werken. Kleine moeite. 

Ik ben ook lekker aan het plassen voor moeders voor moeders. 
Zo belangrijk en fijn dat ik dat kan doen voor vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen raken. Vond het heel bijzonder te horen dat mijn urine een ingrediënt is van een medicijn. Ik dacht dat het voor onderzoek was, maar het wordt direct gebruikt!

@Rein a fijn he die gedachte dat je met zoiets kleins zoveel vrouwen kunt helpen. Hoe gaat het met je? Morgen je echo las ik ergens? 

Yup. Morgen moment van de waarheid (tussentijdse waarheid☺️)
ik voel me heel ok. Waardoor ik me weer niet ok voel Haha. Vorige keer al snel grotere, strakkere borsten en misselijk. Nu niets en gister beetje roze afscheiding ?
vandaag een drukke dag dus hopelijk gaat ie snel voorbij en heb ik morgen duidelijkheid. 
Palboompje. Kan het even op deze pagina niet terug vinden, eerste x? Lang moeten wachten?

@Rein a
Ik heb zelf tot week 8 bloedverlies gehad, elke dag!
Hierna 2 positieve echo's gehad. Hartje klopt en baby was zo druk aan het bewegen.
ik ben nu bijna 12 weekjes, dus niks aan de hand!
Bloed betekent niet direct miskraam. Tenzij het er echt veel is...
Ik zal voor je duimen, want ik ken die angst 
liefs 

Terug
Bovenaan