uitgerekend februari 2019

Hebben er meer dames met dit warme weer last van erge misselijkheid? Ik ben normaal ook wel misselijk, maar nu het warm is extreem. Maar geef niet over. Kon dat maar dan was ik het kwijt haha

@ Rein a Ik heb inderdaad al sinds vorige week zaterdag als van bruine veegjes om het zo te noemen. De ene keer als ik naar het toilet ga heb ik nergens last van en de andere keer weer wel. Merk dat het vooral erg waterig is. Ik vermoed dat het dus de normale lichte waterige afscheiding is die erbij hoort en mogelijk dat er ergens een adertje steeds wat bloed afgeeft. 

Snap heel goed dat het iets is wat lastig los te laten is. Ik heb er zelf ook even 3 dagen over moeten doen om het grootste deel van de stress los te laten. Wij willen het beiden heel graag hier maar weten ook: Er is altijd een kans dat het misgaat. Zoals mijn verloskundige zei: Het gaat altijd mis om een reden, en het ligt nooit aan jou. 

Ik wilde zelf ook graag meedoen aan moeders voor moeders maar helaas mogen ze de flessen niet bij het portiek neerzetten (wat ook heel begrijpelijk is). Ik woon zelf in een flat. De andere optie was het bij mijn ouders neerzetten maar dan moet ik steeds heen en weer en dat is dan weer net iets te veel gedoe. Als we verhuist zijn dan hebben we een normaal woonhuis dus tegen die tijd kijk ik wel of ik er nog voor in aanmerking kom! 

De verhuizing gaan we wss naar voren halen. Ik ben nu zo beroerd van de misselijkheid dat ik amper mijn bed uit kom (spugen doe ik nog niet). Heb daar voor nu medicatie voor gekregen omdat ik geen hap meer naar binnen kreeg juist omdat ik bang was om te spugen. 

Ik was benieuwd of er dames zijn die bij de intake al een echo gehad hebben. Ik heb volgende week woensdag de intake bij de verloskundige en dan ben ik (als de berekeningen kloppen) 6w+4d. Ergens heb ik het 'onderbuikgevoel' dat ik er misschien wel twee heb... Dankzij de enorme misselijkheid. Dat zou ik wel zsm willen weten ivm de verbouwing aan het nieuwe huis!

@Rein a veel succes alvast dan morgen! Dit is mijn eerste zwangerschap, na 2 rondes was het raak dus vrij snel, dat had ik niet durven hopen haha. Ik ben heel erg blij. Ik ben heel benieuwd naar je echo!

heey meiden,
allereerst bedankt voor alle lieve woorden! Ben deze week een weekje thuis om alles een beetje te laten bezinken en alles beetje op een rijtje te zetten voor zover dit mogelijk is. 
@Momami: heb van de week nog telefonisch contact gehad met de gynacoloog en die raden sterk af te wachten met behandelen tot na de zwangerschap, dit omdat de cellen te onrustig zijn, ze doen de behandeling tussen die 10 en 14 weken van de zwanerschap, dan is het grootste gevaar voor een miskraam namelijk voorbij, de behandeling zelf zou in principe geen miskraam kunnen veroorzaken, alleen 8% van de vrouwen hebben meer risico op vroeggeboorte (lees bevallen met ongeveer 36 weken). 

@Rein a: jaa wij zijn elkaar inderdaad al eerder tegengekomen op het forum tijdens het zwanger worden! Wat fijn dat het bij jou inmiddels ook gelukt is! 

@hetmeisje: nee van de aandoening zelf heb ik geen last voor zover ik weet. Het is puur bij toeval ontdekt omdat ik naar het ziekenhuis ben gegaan omdat het zwanger raken niet wilde lukken. 

@lyjam: voor de zwangerschap zelf heeft het momenteel geen invloed, maar als ik behandelen uitstel tot na de zwangerschap is er een redelijke kans dat de cellen kwaadaardig geworden zijn en zal ik aan de chemo en alles moeten dus wachten met behandelen is duidelijk geen optie. Mijn partner en ik kennen elkaar al 4 jaar via werk en zijn nu sinds 1,5 jaar samen. hij heeft een dochter van bijna 5 en een dochter van nu bijna 2. 
@MarsieK: ik heb nog nooit eerder een uitstrijkje gehad maar het ziekenhuis vind de cellen te onrusting om niets aan te doen. Ze werken bij mij in het ziekenhuis alleen met CIN klassering niet met PAP dus zou niet weten welke PAP het is. 

verder hier niet zo heel erg veel kwaaltjes, smorgens misselijk als ik wakker word maar als ik dan wat eet is het weg, wel gespannen borsten maar nog niet echt verandering van aders of tepels. Wel heb ik sinds vandaag echt al de hele dag een vieze smaak in mn mond, bah! verder wat vermoeider maar ook niet extreem. Volgens berekening vandaag 6+1 weken. 16 Juli eerste echo maar dat duurt nog zooooooooo lang!   

Ik ben ook uitgerekend in februari! Ik weet alleen nog niet precies wanneer want mijn cyclus was heeltijd nog niet op gang na mijn bevalling. Ik ben namelijk afgelopen februari bevallen van een zoon. Helaas is ons kindje doodgeboren. Ik zal deze zwangerschap ook onder hele strenge controle komen te staan. Ik vermoed zelf dat ik nu 5,5 week zwanger ben. Ik krijg begin volgende week de eerste echo. Ja inderdaad vroeg maar dat komt dus door ons verleden. Ik merk dat ik het heel erg spannend vind. Hopelijk zien we een kloppend hartje ....

Wat heftig Sunshinexxx! met hoeveel weken is dit gebeurd? En wat fijn dat je wel weer zo snel zwanger bent, en voor jullie ook prettig dat er strenge controle gehouden wordt, zodat je iets meer zekerheid hebt

@Me-L : ik ben met 28+3 bevallen. Omdat ons zoontje dus al levensvatbaar was waren we verplicht een uitvaart te regelen. We hebben een enorm zware tijd achter de rug en het is nog steeds heel moeilijk. Het is zeker fijn dat het ons weer zo snel gegund is, de eerste keer waren we namelijk bijna een jaar bezig. En gezien mijn leeftijd (35) wilden we de boel op z’n verloop laten. Ik heb echt keihard gejankt met die positieve zwangerschapstest in handen. Ik voelde zoveel emoties ! Ondanks dat het moeilijk gaat worden, ik probeer te genieten. Dank je voor je lieve woorden

Hoi allemaal
ik ben ook uitgerekend in februari 2019 
ik vind het enorm spannend want het is de eerste en ook nog eens voor de eerste keer een positieve test na bijna 2 jaar bezig te zijn 
Dus duimen dat alles goed blijft gaan 
nu mijn vraag hebben jullie last van zwangerschapsymptomen want ik heb nergens last van 
alleen mijn borsten zijn gevoelig 

Terug
Bovenaan