uitgerekend februari 2019

Hallo
ik ben uitgerekend voor 1 februari 2019 van een tweeling. Was even verschieten want in onze familie zijn er geen tweelingen, verrassing! Alleen heb ik nu de laatste weken enorm veel last van steken in mijn maag, vooral links. Ben al in het ziekenhuis geweest omdat door het vele braken ik te weinig voedingsstoffen had. Na een tijd ging het beter en heeft even goed gegaan maar dan kwamen de steken terug. Opnieuw naar ziekenhuis maar alles lijkt normaal. Ik heb echt veel last van de pijn, iemand die dat ook heeft en tips heeft?

groetjes!

@sunshinexxx wat heftig van je vorige zwangerschap, lijkt me ontzettend moeilijk om mee te moeten maken! Ik snap je spanningen voor deze zwangerschap, maar het komt vast goed!
@Janet wat fijn dat het na 2 jaar toch eindelijk gelukt is! Ik zal voor je duimen! Zelf heb ik nog niet veel kwaaltjes. Soms pijnlijke borsten, wel erg moe en ben grieperig. Voel zo af en toe wat steekjes. 
@gebruiker die steekjes zal wel door je baarmoeder komen die nu extra hard groeit. Ik heb ze ook maar niet super vaak en niet echt pijnlijk ofzo. Ik zou niet weten wat helpt maar het lijkt me niks om zorgen over te maken. Hopelijk word de pijn snel minder! 

Wat is het toch spannend voor iedereen! Ik hoop dat er veel positieve echo's voorbij komen :)
pfoe geen tips tegen de kwaaltjes, het steken is idd denk vanwege het groeien van de baarmoeder of het zijn je darmen, ik heb ook lichte steken, maar die zijn niet echt pijnlijk maar gewoon vervelend, maar zeker weet ik het ook niet want het is ook pas mn eerste zwangerschap
Ik moet zeggen dat de misselijkheid wel steeds erger wordt sinds gister, heb nog niet hoeven overgeven maar sta soms wel op het punt van... Nu ook weer. 
Ik probeer in ieder geval steeds wat te eten, maar het blijft nu de hele dag een beetje rommelen. 
9 juli de eerste echo, ik vindt het echt super spannend! 

Hallo,

Afgelopen maandag een positieve test hier. 11 juli de eerste echo. Ze verwachten dat ik nu 5/6 weken zwanger ben. Spannend allemaal.
Ik heb wel wat gevoelige borsten en af en toe wat last onderin me buik. Last is trouwens een groot woord.

Leuk om jullie verhalen te lezen.

Hoi meiden, gelukkig had ik vanmiddag ook goed nieuws. Op de echo was een hartje te zien en het klopte!! Ik ben nu 7 weken volgens de verloskundige en alles zag er prima uit. Volgende week vrijdag weer een echo, omdat het al drie keer eerder is misgegaan. Daarna lekker op vakantie 3 weken en hopen dat alles goed blijft gaan, zodat we eind juli een goede 12 weken echo krijgen ☺️ 
Ik hoop ook dat het bij jullie goed gaat (of goed blijft gaan) 

Goedemorgen dames!
Ik heb vannacht de vloer weer van dichtbij gezien. Ik werd om 01:30u wakker met buikpijn, ging naar de wc en even later werd alles zwart met een ruis in mijn oren. Op het moment dat ik van de wc afkwam nog net mijn vriend kunnen roepen die me even van de vloer kwam rapen. Zo bizar dat ik hier plotseling last van heb.
@Kimbly wat vervelend dat ze tijdens de zwangerschap moeten ingrijpen maar wel goed dat er wordt nagedacht over wanneer. Het doet me wel denken aan dat ik dit misschien ook nog een keer bespreekbaar moet maken. Ik wens je heel veel succes en alvast beterschap met het herstel.
@sushinexxx helemaal begrijpelijk dat je emotioneel wordt van een positieve test. Het lijkt me vreselijk wat je hebt door moeten maken. Dat gun je niemand. Er nu vanuitgaan dat het een positieve afloop heeft ♡.

Ik vind het wel confronterend en heftig om te lezen van de vele miskramen. Ik word er een beetje panisch door, van: het zal me toch niet gebeuren.. elke keer dat ik buikpijn heb.
Wat een spannende tijd! Dat had ik van te voren niet kunnen bedenken.

Ben ik trouwens de enige die nu heel graag die zwangerschapscadeauboxen al wil gaan bestellen en allemaal kleertjes wilt gaan kopen? 

Rationeel gezien wacht ik er nog even mee maar ik heb er al zo een zin in! 

Haha Lyjam.. Ik heb daar ook last van. Ik zag een leuk babykamertje op marktplaats en we gaan er dit weekend al naar kijken.. je kunt het maar hebben..  
En mocht het om de een of andere reden een andere afloop krijgen dan kan het nog worden bewaard of worden verkocht.
Ik vind het te heerlijk om het internet af te struinen. Ook zijn we al gaan kijken bij Prenatal voor inspiratie.

Terug
Bovenaan