uitgerekend februari 2019

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en zou volgens de berekeningen bijna 8 weken zijn. 
Bij de echo werd mij echter verteld dat t vruchtje te klein is voor 8 weken en dat ik volgens de meting 5.5 /6 weken zwanger zou zijn. Ik moet nu over 1 week terugkomen voor nog een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is of niet.. Dus ik maak me wel zorgen gaat een lange week worden.. :( meer meiden hier ervaring mee?

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en zou volgens de berekeningen bijna 8 weken zijn. 
Bij de echo werd mij echter verteld dat t vruchtje te klein is voor 8 weken en dat ik volgens de meting 5.5 /6 weken zwanger zou zijn. Ik moet nu over 1 week terugkomen voor nog een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is of niet.. Dus ik maak me wel zorgen gaat een lange week worden.. :( meer meiden hier ervaring mee?

Hallo allemaal,

ik ben pas net achter gekomen dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben. We verwachten ons kindje rond 17 Februari. We zijn erg blij! :) 
wie verwacht er nog meer in februari een kindje? ? 

groetjes, Apolonia

Lou-x, dat is niet de echo waar je op gehoopt had. Wat ontzettend vervelend. Ik snap dat je je nu zorgen maakt! Maar... het komt vaker voor dat de celdeling in de eerste weken een poos pauze houdt om vervolgens heel gewoon en goed verder te groeien. Die pauze kan soms wel 2 weken zijn. (En het is niet bekend hoe dat kan/komt). 
Je hebt dus echt ook een goede kans dat je kindje volgende keer wel mooi gegroeid is en er niks aan de hand is. 

Hoi Lou-x ,erg schrikken zo'n echo hé.  
Ik ging met 6 weken heen en ben toen een week teruggezet. Het gebeurt wel vaker heb ik begrepen. Inmiddels mijn 2e (8 weken) echo gehad en daarop scheelde het maar 2 dagen van de "oorspronkelijke" datum met daarbij dus ook een goed werkend hartje ❤
Ik begrijp je angst volkomen, maar ik hoop dat je iets gerustgesteld bent als je weet dat dit bij meer vrouwen gebeurt. 

Terug
Bovenaan