uitgerekend februari 2019

Wat vervelend Lou-x!  Tijdens mijn eerste zwangerschap werd ik ook teruggezet. Dacht zelf dat ik rond de elf weken zat en volgens de meting was ik 9.2. Wat eigenlijk onmogelijk was, omdat ik al vroeg een postieve test had. 
Ik hoop dat het er volgende week allemaal goed uit ziet!!

Zelfde hier als Lou-x
geen goed nieuws, geen slecht nieuws. Er zit iets, ik ben zwanger maar het is te klein om ook maar iets zinnigs over te zeggen. Maandag 9 juli mag ik terug komen. Wordt een laaaaaange week!

Hi dames, ik heb 7 juni test gedaan & daar bleek ik 4 a 5 weken zwanger te zijn. Nu heb ik aankomende maandag echo en intake bij verloskundige! Erg spannende dag, hoop zo dat alles goed is! Is onze eerste kindje 

Momami. Ik vond het natuurlijk vervelend, had liever iets gezien waardoor ik bevestiging had gekregen. Maar het is geen slecht nieuws, gewoon te vroeg. Het kan zelfs zo zijn dat er vandaag al wel iets op de echo te zien is omdat het heel rap gaat met de groei. 
Omdat ik toch een vorm van zekerheid verlang, heb ik net een digitale test gedaan. Maandag was die 2-3 weken, nu 3+. Dat vind ik heel fijn en geruststellend. Nu wachten tot 9 juli ?
dank voor de geruststellende woorden Wila. Fijn te weten dat het gewoon over een week anders kan zijn 

Hallo Allemaal!

Ik wilde mij al een tijdje geleden melden. Maar ik besloot eerst nog even de eerste afspraak met mijn vk af te wachten. In de tussen tijd heb ik wel heel dit forum bijgehouden. Dus ik ken jullie al een beetje maar jullie mij nog niet. haha!

Ik ben 25 jaar en zwanger van mijn eerste kindje (Spannend!)
ik ben 4 jaar samen met mijn vriend. En heel makkelijk zwanger geworden gelukkig!

Mijn eerste uitgerekende datum was 5 februari maar toen ik bij de vk was ben ik ook een week terug gezet. Ik heb mij hier geen moment zorgen over gemaakt trouwens. Ik weet namelijk de datum vd bevruchting (17e dag eisprong) en dat mijn cyclus dus iets langer moet zijn geweest. Dus ik had al wel verwacht dat ik iets minder ver zou zijn dan dat wij dachten. Ik mocht trouwens met 7 weken naar de verloskundigen (daar dus terug naar 6 gezet)
en volgende week mag ik terug. Ze zei 'Wij doen daar niet zo moeilijk over kom maar gewoon over 2 weken terug'' Ik vond dat heel lief en fijn maar ik heb dus wel 2 vroege echo's zonder medische oorzaak. (ik houd het maar op boffen :) )

Verder ben ik extreem moe. Ik weet soms niet hoe ik de dag door moet komen zonder dutje. Naast moeheid ook lastig om aan taken te beginnen. Echt geen puf. En op en af misselijk maar die valt gelukkig heel erg mee.

Nou dames allemaal van harte gefeliciteerd! Ik ben blij dat ik me mag melden. :)

Ik ben ook uitgerekend in februari. Op dit moment kan ik er even niet in geloven omdat ik sinds een paar dagen geen symptomen meer heb en sinds gisteren roodbruin bloed afscheid. 
Woensdag krijg ik echo. Vorig jaar buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het voelt nu wel anders, maar met dat bloed durf ik niet meer echt te hopen. 

Terug
Bovenaan