uitgerekend februari 2019

@Gebruiker10082564
O, wat moet dat spannend zijn om te wachten tot woensdag. Hoop voor je dat alles nog steeds goed is.
Zelf heb ik ook niet alle dagen in dezelfde mate last van symptomen. 
En ik heb ook last gehad van bloed verlies. Maar dat was (gelukkig) niet heel veel.
Hopelijk is alles goed! Houdt ons op de hoogte.

@rein a jammer maar geen slecht nieuws hoop dat je snel een goede echo krijgt!
@sunshinexxx wat een heftige en vervelende ervaring moet dat zijn geweest! Hopelijk kan je van deze zwangerschap genieten ondanks de zorgen die erbij er misschien zijn. 
@Kimbly en met 10 weken aan de pillen? Wat naar zeg! Maar wel fijn dat je met 10 wel weken rustig aan een behandeling kan  beginnen. Ik hoop dat alles met jouw en je baby goed gaat.
Voor alle nieuwe dames welkom ? 

Sinds vrijdagavond heb ik best last van mijn buik. Het is het gevoel dat je ook kan hebben als je heel erg naar de wc moet en een te strakke broek aan hebt. Het zit niet laag, bij mijn baarmoeder. Meer ter hoogte van mijn navel en zelfs iets daar boven. Helaas helpt naar de wc gaan niet.... op internet lees ik van alles over organen die plaats maken voor je baarmoeder. 
Heeft nog iemand hier last van? Tips?

Vraagje. 
Ik heb bloedverlies (dinsdag alweer 2 weken).
Ik zou nu 7 weken moeten zijn volgens mijn eigen berekening.. nu heb ik vorige week een echo gehad waarop niks te zien was zelfs geen vruchtzakje oid.. ze zijden dat ik dus een vroege miskraam had gehad, maar vandaag getest en zegt de cb dat ik zwanger ben en 2-3 weken (+2).. dus 4a5 weken.. 
Wat nu?.. 

Hoi Pippeloen,
Ik heb gelezen dat wanneer je een miskraam hebt gehad en je jezelf test de test nog positief zal zijn ivm de aanwezige hormonen. De uitslag is daarom onbetrouwbaar.

@rein a dat heb ik dus ook gehad. Bij mij bleek het obstipatie te zijn. Hoort er ook bij helaas. Als je veel last krijgt zou ik de huisarts bellen. Een laxeermiddel kan dan erg goed helpen.
@pippeloen wat naar zeg :( het hcg hormoon blijft nog een tijdje in je lichaam na een miskraam. Ik zou over een week nog eens testen. Als het dan nog positief is, is het inderdaad geen miskraam geweest. Ik weet dat dat lang wachten is maar helaas kun je  niet veel doen.. heel veel succes en sterkte..

@ongeduldje. Zou dat het zijn? Want het is niet zo dat ik helemaal niet naar de wc kan. 1xper dag lukt wel. 
@pippeloentje, ik wou dat ik je gerust kon stellen. Maar als er niets te zien is en het HCG loopt achter met hoe ver je zou moeten zijn, plús bloed klinkt niet goed. 
Toen ik een miskraam had, bleef het HCG nog bijna een maand in mijn lichaam. Heel verwarrend. 
Sterkte!

@rein a ja ik kon ook gewoon naar de wc en had ook aandrang maar er kwam niet altijd iets. Ik kon ook iedere dag wel maar niet super veel. Ik had darmkramp en als ik naar de wc ging werd de kramp wel minder maar even later was het er toch weer. Laxeermiddel heeft mij super geholpen. Nu nergens meer last van :)
Als het zo hoog zit dan is het waarschijnlijk je maag of darmen. Als je het niet vertrouwt gewoon even de huisarts bellen. 

Terug
Bovenaan