uitgerekend februari 2019

Vandaag onze 1e echo gehad. We zouden vandaag 8w2d zijn maar de echo wees uit dat we 8w5d zijn. Bijna 9wkn dus. De verloskundige vond dat het er allemaal goed uitzag en dat de kans klein is dat het verkeerd afloopt. Een bewegend kindje gezien, met armpjes en beentjes en een goed kloppend hartje!! Over 3wkn weer een echo!

Hallo allemaal, alweer een tijdje geleden dat ik wat schreef. De laatste weken van het schooljaar hakken er nog wat in zeg maar. Ik probeer alles mee te lezen. Een virtuele knuffel voor een ieder die het nodig heeft.
Vandaag hebben we onze eerste echo gehad bij de gyneacoloog. Ik dacht zelf dat ik 7 + 4 dagen was, maar volgens de gyn al 8+2. Alles zag er goed uit. Omdat ik aan de bloedverdunners moet ivm de zwangerschap heeft hij ook gevraagd of ik mee wil doen met een onderzoek van het UMCG over zwangere vrouwen die bloedverdunners gebruiken. Heeft geen enkel risico. Hier dus nog even over aan het nadenken. 
20 juli mogen we weer heen. Dan moet ik echt beginnen met prikken (in mn buik!). Mn zusje heeft hetzelfde meegemaakt, dus ik heb van haar al een paar tips gekregen over hoe je het handig kunt aanpakken.  

Hallo dames!
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben nu 8 weken zwanger en 19 feb uitgerekend.
Ben 5 jaar samen met mn vriend en dit is mijn eerste zwangerschap. 
Ik woon in Spanje en hier krijg je pas de eerste echo met 10 tot 12 weken. Bij mijn eerste afspraak bij de verloskundige hebben we geluk gehad ( toen 7 weken) en heeft ze een onofficiele echo gedaan, waarop een kloppend hartje te zien was. Ik ga morgen naar NL voor fam bezoek en zal het morgen dus ook aan de familie vertellen. Nog leuke ideen om het de familie te vertellen? 

Hallo dames!
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben nu 8 weken zwanger en 19 feb uitgerekend.
Ben 5 jaar samen met mn vriend en dit is mijn eerste zwangerschap.
Gelukkig niet veel symptomen, behalve gevoelige borsten die ook al een cupmaat gegroeid zijn en sterk reukvermogen!  
Ik woon in Spanje en hier krijg je pas de eerste echo met 10 tot 12 weken. Bij mijn eerste afspraak bij de verloskundige hebben we geluk gehad ( toen 7 weken) en heeft ze een onofficiele echo gedaan, waarop een kloppend hartje te zien was. Ik ga morgen naar NL voor fam bezoek en zal het morgen dus ook aan de familie vertellen. Nog leuke ideen om het de familie te vertellen? 

Getwijfeld of ik dit wel/niet zou posten. Want ik wil niemand onnodig bang maken. 
Gister einde ochtend had ik echt weer enorme buikpijn. Van mijn vriend moest ik de verloskundige bellen. Uitgelegd wat er was en kreeg allerlei vragen. Zij hebben me toen doorverwezen naar de HA. Daar kon ik een uurtje later terecht. In de tussentijd werd het alleen maar heftiger. Ik ging super duizelig naar de HA. Daar aangekomen een aantal testen gedaan. Hij vertrouwde het niet en verwees me door naar de gynecaloog in het ziekenhuis. Toen ik daar kwam, leek het stom genoeg weer mee te vallen en dacht ik nog dat ik me aanstelde. Er werd een echo gemaakt. Ik dacht nog fijn. Want misschien is het na vrijdag alweer verder en zie ik nu wel een kloppend hartje. 
Helaas was al snel duidelijk dat het niet goed was. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.... Gister direct geopereerd. 1.5 liter bloed zat er in mijn buik en ze hebben mijn eileider weg moeten halen....nu bijsterken en kijken wat de toekomst ons brengt ?

Terug
Bovenaan