uitgerekend februari 2019

Whoo rein a!! Wat heftig zeg!!
Hopenlijk sterk je lichamelijk snel aan. Verder moet je echt je rust nemen en het proberen een plekje te geven door er over te praten.  Dit is niet niets...
Sterkte!

Ik ben nu 9.3 dagen en ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig symptomen hebt. Alleen savonds na een drukke dag merk ik dat onderin mijn buik en mijn borsten doen best pijn maar verder misselijk valt mee! Meer mensen weinig last of juist veel?

Hallo allemaal,
Hier ook iemand die in Februari is uitgerekend. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 6 weken en 4 dagen en ben ik 22 Februari uitgerekend.
Dit is mijn tweede zwangerschap. De eerste ging helaas mis met 5 weken. Ik had een positieve test gedaan en na een aantal dagen kreeg ik bloedverlies. Weer een test gedaan en zelfs het HCG hormoon was al uit mijn lichaam aangezien de clearblue aangaf dat ik niet zwanger was. Erg verdrietig om geweest, maar twee maanden later was het al weer raak.
Het gaat volgens mij allemaal erg goed. Volgende week weten we dat zeker, want dan hebben we onze eerste echo.
Ik heb wel last van kwaaltjes, zo ben ik sochtends erg misselijk en dan vaak smiddags nog een keer. Verder soms ineens erg moe en heb erg pijnlijke borsten.
Ik ben erg benieuwd naar volgende week, kan niet meer wachten en hoop dat alles helemaal goed is! 

@rein a
Wat ontzettend heftig voor jou en je partner. Heel erg verdrietig en angstig. We waren nog wel zo hoopvol dat  het goed zou komen. 
Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop van harte dat je lichaam, maar ook je geest zich goed weten te herstellen van deze klap. 

Rein a jeetje wat schrikken. Wel fijn dat iedereen zo doortastend was. Nu aansterken, veel beterschap!

Ik heb alleen mega last van mn borsten, ben heel blij met de tip van de mevrouw van moeders voor moeders. Zij adviseerde mij om dag en nacht een sport BH te dragen. Dit doe ik nu een maand en ze zijn minder gevoelig. Misschien hebben jullie er ook wat aan.
Verder geen andere klachten... Alleen alles wat zoet was is nu zuur qua smaak. 

Terug
Bovenaan