uitgerekend februari 2019

Hoi Dames, welkom aan alle nieuwe meiden in dit topic!

Wat een rollercoaster is deze week. 
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis gestuurd met heftige pijn links onder in mijn buik. Vanwege de echo van dinsdag waarop er geen vruchtje gezien was in de bm dacht de huisarts aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 
Maar wonder boven wonder zagen we in het ziekenhuis een prachtig vruchtje, met kloppend hartje netjes waar hij hoort en mooi 8 weken! We waren stomverbaasd, we hadden ons er al op zo op ingesteld dat het foute boel was. Nu natuurlijk heel blij, maar het wil nog niet echt landen, we kunnen nog niet echt omschakelen.
Daarom maar even lekker hier bij lezen, dan wordt het weer wat meer "echt". 

Wow Momami! Allereerst gefeliciteerd natuurlijk, maar wat een verhaal en wat een onnodige stress. Was die vk nieuw of heeft ze uitgelegd waar het aan heeft kunnen liggen? Echt bizar zeg.
Wat zullen jullie een lekker weekend tegemoet gaan nu 

Hoi Wila, de VK (sinds kort in dienst bij deze praktijk) is nog maar in 2017 afgestudeerd zag ik op haar facebook (jaja, heb haar wel even opgezocht, hihi). Dus ze is nog heel onervaren en daar kan ze natuurlijk niets aan doen, ook zij moet ervaring op doen in de praktijk. Maar het was handiger geweest als ze geen uitspraken had gedaan over de echo, maar eerlijk had gezegd dat ze het niet goed kon zien en niet kon beoordelen zo. Als ze dat nu gewoon gezegd had en ons had gerustgesteld had een hoop onrust gescheeld inderdaad. Stiekem wel blij dat ik sowieso bij de gyn moet bevallen en haar straks niet aan mijn bed heb staan ;) Ik ga wel vragen of ik de controles gewoon bij de 2 ervaren vk's mag verder. 

Maar inderdaad, dit wordt vast een heel fijn weekend!

Hoi allemaal,
ben alweer vergeten of ik al een berichtje had geplaatst of nog niet.

ben momenteel 7 weken en 4 dagen zwanger. Ben erg moe en moet al gedurende een hele week minstens 3 a 4 x per nacht opstaan om te plassen, dit houdt tevens ook sochtends aan. Verder wordt de misselijkheid met de dag meer.
maaar inderdaad alles voor een goed doel. Althans dat hopen we.
Afgelopen maandag 1e echo gehad. Niet als positief ervaren maar negatief ook niet. Maandag was ik precies 7 weken maar het vruchtje was erg klein, en kwam na meeting op een grote uit als bij 5,5 weken. Wel zagen we een kloppend hartje zoals de gyn dit aangaf. Komende maandag heb ik de 2e echo om te kijken hoe de situatie dan is. Ik hoop zo dat het dan wel goed is. Ongeacht ik het zelf niet in de hand heb toch blijf je er continu aan denken. Ook zeker omdat ik pas na 1,5jaar zwanger ben geraakt.

hoe voelt de rest van de dames zich ?

Hiiiiii, 
Over paar minuten ben ik 11 weken! En woensdag weer echo!!!! Jeeeej
Eten staat me beetje tegen, ga liever nu ook niet uit eten of uitgebreid koken savonds. Heb nu wel een doppler aangeschaft zodat ik thuis het hartje kan luisteren als het kan!

@momami zo!!!! Wat een verhaal zeg... gelukkig is het allemaal goed! Kan me voorstellen dat je nog even nodig hebt om te aarden. Wat zal jij nu een fijn weekend hebben!
@ihm jeetje wat lastig! Maar dat het hartje klopt is wel heel goed toch? Spannend zeg.. alvast heel veel succes maandag!

Hoi hoi,
vandaag ben ik 11 weken zwanger ?
blijft wel spannend allemaal 
heb al een termijnecho gehad en me officiële uitgerekende datum is 
02-02-2019 ? nu pas weer 6 augustus naar verloskundige voor controle. Moet maandag wel bloed laten prikken voor de nipttest ook spannend  
blijf af en toe wel roze slijmverlies hebben dat maakt me wel onzeker maar heb al 3 echo’s gehad en alles gaat super goed hoop dat ik binnenkort wat meer kan gaan genieten ,!

Terug
Bovenaan