uitgerekend februari 2019

Memynwurding: ik heb in de 6e week dit gehad en in de 8ste week, beide keren een beetje de kleur van hopjesvla. Volgens de verloskundige was dit normaal, zolang het geen rood bloed is dan is het sowieso oud bloed. 
Ik ben vandaag 11+2 en ik plas de hele dag en nacht, het is om gek van te worden. Kon ik de eerste paar weken niet slapen door zeer pijnlijke borsten, kan ik nu al een paar weken geen nacht doorslapen vanwege het plassen. Ik word standaard 3, 5 en 7u wakker waarvan ik er soms een aantal oversla omdat ik gewoon te moe ben om er uit te gaan, ookal weet ik dat dat slecht is vanwege blaasontsteking etc. Maar goed, het hoort erbij... vanavond ga ik proberen om zo min mogelijk savonds te drinken, kijken of dat werkt. 

Ihm: jazeker herken ik dat. Als je een paar pagina's terug gaat zal je zien dat meer mensen dat hebben, zelfs een aantal meiden die het extreem hebben zoals Lyjam. 
Maar gelukkig neemt het bij mij al af, afgelopen week vaker niet dan wel misselijk geweest.  Wat ook wel spannend is want dan vraag je je af of alles wel goed gaat haha. 

Oh blij om te lezen dat het vele plassen herkenbaar is ;) ik heb daarna soms inderdaad moeite weer lekker te liggen. Ook ik ben een buikslaper maar dat kan  nu niet ivm mijn gevoelige borsten. 
Ik heb bijna geen last van misselijkheid! Alleen als ik te lang wacht met eten en al honger heb dan word ik misselijk. En in de ochtend met opstaan soms een lichte misselijkheid waardoor ik geen zin heb in eten. Maar als ik dan toch wat eet is het gelukkig over. Ik heb meer last van dat ik steeds nergens zin in heb qua eten maar wel honger. En ik lust geen gewoon water meer. Dat vind ik heel erg! Daardoor moeilijk om genoeg te drinken op een dag. Dus ik probeer altijd spa rood in huis te hebben. 

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik al redelijk snel met een voedingskussen gaan slapen. Het hielp mij om sneller een fijne houding te vinden. Vooral toen ook mijn buik ging groeien. In het begin was het vooral handig met pijnlijke borsten. 
De laatste twee maanden had ik drie extra kussens nodig om lekker te liggen. Één extra voor onder mijn hoofd tegen de reflux. Het Voedingskussen om mijn buik te ondersteunen en tussen mijn benen omdat ik last had van mijn bekken. En nog een kussen in mijn rug. 
En mijn man lag ook nog ergens?
Inmiddels heeft kussen 1 zijn intrede al weer gedaan vanwege de misselijkheid. Nog twee te gaan? Gelukkig merk ik aan mijn borsten deze keer niet dat ik zwanger ben. 
Als tip tegen de misselijkheid kan ik nog gemberthee aanraden. 

Helaas moet ik me weer afmelden.
toch slecht nieuws.. het vruchtje is niet gegroeid.. vrijdag beslissen of ik wacht tot het zelfzelf afstoot. Afbreken met medicijnen of curetage
ik weet echt niet wat ik moet doen :(:(

Jeetje lhm, wat ontzettend verdrietig!
Ook geen kloppend hartje meer? Jullie hadden vorige keer wel een hartje gezien toch?
Bij je keuze kan ik je helaas niet helpen, dat is echt een gevoelskwestie. Die wat jouw gevoel je ingeeft. 

Dikke virtuele knuffel 

Aah nee IHM :( wat een vreselijk nieuws :( heel erg veel sterkte gewenst 

hier vanmorgen onze eerst echo gehad en alles zag we goed uit ? vandaag precies als eigen berekening 8 weken + 5 dagen. 
Mag over 2,5 week voor de termijnecho en dan 7 augustus de ingreep voor de onrustige cellen maar mag 9 augustus nog voor een extra echo om te checken of alles nog goed gaat met de baby, dat is wel een hele geruststelling 

Ja is inderdaad verdrietig,
was het eindelijk gelukt hebben we dit :(
het hartje klopte wel nog wat heel gek is eigenlijk. Ipv vrijdag woensdag al terug

Terug
Bovenaan