Hoi, gister een mooie termijn echo gehad. Was wel heel erg zenuwachtig ? ik had namelijk het weekend weer een beetje oud bloedverlies plus dat de meeste kwaaltjes over zijn en mijn borsten ongeveer een cup maat zijn gekrompen (of eigenlijk hun oude formaat weer hebben).
Maar alles was dik in orde gelukkig! Wel een dag terug gezet, is al de 3e keer dus ik verwacht dat ik volgend jaar april wel een keer ga bevallen
Vandaag de niptest en alle andere bloedonderzoeken laten doen. 9 buisjes! Mijn hemel wat een boel, ik werd echt even duizelig van het aanzien. Gelukkig gaat het via 1 naald dus merk je er verder vrij weinig van. Nu 10 werkdagen wachten op de uitslag. Heb ook de nevenbevindingen erbij laten testen. Mijn verloskundige denkt (voor zover zij kan schatten) dat het allemaal wel in orde zal zijn, al weet zij zelf ook niet echt wat voor dingen er getest worden met nevenbevindingen want ze gaf al aan dat ze dat nog nooit heeft meegemaakt gelukkig.
Over 5 weken weer een echo, deze keer wel op eigen kosten (50 euro) maar heej, ik wil echt graag weten wat het wordt ! En ik kan geen 9 weken wachten op de 20 weken echo, ben veel te verliefd op het kindje om zolang te moeten wachten tot ik hem/haar weer mag zien.
5 weken is al behoorlijk ver voor als je 3 echo's hebt gehad in de eerste 11 weken.
Verder konden we gister nog geen hartslag horen (probeerden ze ook niet..wel het hartje gezien uiteraard) dus over 3 weken mag ik terug komen om even te luisteren.
Tot zover mijn update