uitgerekend februari 2019

Ik heb prachtig nieuws!
Net een inwendige echo gehad, dat ding zat er nog niet in of we zagen n lief, schattig bewegend wondertje. Prachtig. Zeker nu we zo dachten dat het een miskraam was, wat ons gezegd was gisteren.. helemaal gelukkig. 9+2 weken zwanger, alles ziet er super uit!

P wat een fijn nieuws! Ik ben blij dat alles goed is met jullie kleine wondertje. Wat moeten jullie opgelucht zijn!
Ik zou die verloskundige van gisteren toch liever niet meer hebben, als ik jullie was.. wat heeft zij voor onnodig veel verdriet en stress gezorgd zeg!

@P wat een verschil zeg! Ik ben blij voor je dat toch alles goed zit! Nu genieten!!
ik heb vandaag ook weer een echo gehad ik ben nu 10 weken en 5 dagen. Alles was goed en de kleine was lekker aan het bewegen. Hij of zij was alleen moeilijk op de echo te krijgen want het lag ergens in een hoekje?. Dit was de laatste afspraak bij de Gynaecoloog en ik mag morgen naar de Verloskundige dus dan mogen we de kleine weer even bewonderen!! Wat een geluk! ?

@p wat een geweldig nieuws! Wat zal jij opgelucht zijn!
Ik heb vandaag ook weer een echo gehad, 10 weken en 2 of 3 dagen :) volgende week vrijdag de termijnecho. Merk wel dat mijn kwaaltjes nu wat minder worden en de boobies weer ietsje slinken... vind ik wel heel moeilijk maar weet ergens dat het gewoon erbij kan horen... Hebben jullie dat ook?

Hoi, gister een mooie termijn echo gehad. Was wel heel erg zenuwachtig ? ik had namelijk het weekend weer een beetje oud bloedverlies plus dat de meeste kwaaltjes over zijn en mijn borsten ongeveer een cup maat zijn gekrompen  (of eigenlijk hun oude formaat weer hebben). 
Maar alles was dik in orde gelukkig! Wel een dag terug gezet, is al de 3e keer dus ik verwacht dat ik volgend jaar april wel een keer ga bevallen :p 
Vandaag de niptest en alle andere bloedonderzoeken laten doen. 9 buisjes! Mijn hemel wat een boel, ik werd echt even duizelig van het aanzien. Gelukkig gaat het via 1 naald dus merk je er verder vrij weinig van.  Nu 10 werkdagen wachten op de uitslag. Heb ook de nevenbevindingen erbij laten testen. Mijn verloskundige denkt (voor zover zij kan schatten) dat het allemaal wel in orde zal zijn, al weet zij zelf ook niet echt wat voor dingen er getest worden met nevenbevindingen want ze gaf al aan dat ze dat nog nooit heeft meegemaakt gelukkig. 
Over 5 weken weer een echo, deze keer wel op eigen kosten (50 euro) maar heej, ik wil echt graag weten wat het wordt ! En ik kan geen 9 weken wachten op de 20 weken echo, ben veel te verliefd op het kindje om zolang te moeten wachten tot ik hem/haar weer mag zien. 
5 weken is al behoorlijk ver voor als je 3 echo's hebt gehad in de eerste 11 weken. 
Verder konden we gister nog geen hartslag horen (probeerden ze ook niet..wel het hartje gezien uiteraard) dus over 3 weken mag ik terug komen om even te luisteren. 

Tot zover mijn update :)  

Wat fijn om te lezen dat de meeste echo's zo mooi en goed zijn hier! 
Helaas bleek onze rollercoaster toch niet te stoppen vrijdag na de goede echo.... Dit weekend fors bloedverlies gehad, gisteren daarom nog een echo en daar zagen we geen hartje meer. 2 gynaecologen hebben ernaar gekeken en allebei dezelfde conclusie... 
Vanavond neem ik medicijnen om de miskraam op te wekken. Heel verdrietig..
Helaas meld ik me hier dus af... Ik wens jullie een heel fijne zwangerschap. 

Momami;
Wat een nieuw, vreselijk. Heel erg veel sterkte, en neem maar goed de tijd om het te verwerken, het is niet niks! Sterkte ook vanavond, met het slikken van de medicijnen en de miskraam!
Dankjullie wel voor alle lieve reacties :) het is hier zo'n opluchting.. we zijn er vandaag heen gegaan met het idee dat we het zouden hebben over hoe het vruchtje uit mijn lichaam moest (medicijnen, natuurlijke weg oid) en dan zie je ineens toch n wondertje met alles erop en eraan. Dat was even heel gek, kon mn tranen niet inhouden!
Ongeduldje; ik zei idd vandaag tegen mn man; door haar wil ik niet meer geholpen worden. Nu begreep ik vandaag dat ze n invalster is.. dus zal dr niet meer tegenkomen denk ik. (Hoop ik) 
Wat fijn om te horen dat er zoveel echo's goed zijn! Prachtig! Geniet er maar van allemaal, ondanks de kwaaltjes. :)

Oh jeej wat een verschrikkelijk nieuws bij sommige..
Heel veel sterkte en een digi knuffel.
Morgenavond heb ik mijn termijnecho maar ben nu echt mega gespannen... 

Terug
Bovenaan