uitgerekend februari 2019

Ihm wat vreselijk voor jullie! Zeker omdat jullie ook al zolang proberen om zwanger te raken. Wat een akelige situatie. En er is totaal geen hoop meer, omdat het hartje nog klopt? Wat lijkt het mij tegenstrijdig en verdrietig dat er wel nog een hartje klopt. Gatsie, heb echt met jullie te doen. 

Heel veel sterkte. En klinkt makkelijk gezegd , maar troost je met het feit dat je dus wel zwanger kan raken op de natuurlijke manier. Al zou je er nu misschien nog niet mee bezig zijn, ik hoop dat het de volgende keer sneller mag gebeuren en een gezonde zwangerschap ten gevolge heeft.  

Succes met alles, ook voor je partner. 

Lhm wat een vreselijk nieuws. Lijkt me heel erg moeilijk om te beslissen zeker omdat het hartje nog klopt! :(
Heel veel sterkte met je beslissing en de komende tijd. Hopelijk lukt het jullie snel weer om zwanger te worden.

Jeetje lhm wat een vreselijk nieuws zeg! En wat een dubbel gevoel moet dat ook nog is geven omdat het hartje ook gewoon nog klopt! Hoop echt dat jullie dit samen kunnen verwerken! Sterkte aankomende tijd!!

Wat een verschrikkelijk nieuws inderdaad! Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.

Ik kom me hier ook melden. 3 juli eerste echo gehad met als uitgerekende datum 13 februari. Volgens mijn eigen berekening zou het 14 februari moeten zijn, dus ik ben erg benieuwd! Volgende week vrijdag termijnecho. Dan ben ik 11 weken en 2 dagen volgens verloskundige. Erg misselijk en moe, zal blij zijn als dat minder gaat worden!

Beste Ihm heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws en met het maken van deze moeilijke beslissing. Ik hoop dat je toekomst er beter uit gaat zien met meer geluk op het gebied van zwanger worden en zijn. X

Hoi,
Ik vandaag ook eerste echo gehad. Zou nu 9 weken zijn, maar op de echo was niks te zien.. ze vroeg of ik bloedverlies oid had gehad, maar nooit gehad. Ze zei er wel bij dat ze net nieuw is, dus dat ze door iemand anders een inwendige echo wilde laten doen. Morgen de afspraak staan. Zie er erg tegen op. Heb zo hard moeten huilen thuis,  ik voel me vreselijk zwanger.. maar toch ga ik morgen van het ergste uit.. verschrikkelijk zoiets...

@lhm wat een vreselijk nieuws.... ontzettend moeilijk zeg :( 
Mij werd met mijn miskraam afgeraden een curettage te doen als je nog zwanger wilt worden ivm de KANS Op verklevingen. Ik heb de pilletjes gedaan en dat was wel een mooie afsluiting voor mij, al heb ik er wel een ruim een week erg klote door gevoeld. Doe het als het kan samen met je partner, dan sluit je het ook samen af.. weet dat je er nu niet over wilt nadenken maar miss heb je er wat aan.
Heel veel sterke komende tijd ♥️

Terug
Bovenaan