uitgerekend februari 2019

Jeetje, wat er allemaal wel niet kan gebeuren in een paar dagen. 
Knuffel voor iedereen die slecht nieuws heeft gekregen. Maar ook voor iedereen die in spanning heeft gezeten. 
Ik denk dat ik dit nog wel het ergste vind aan zwanger zijn. Die onzekerheid. Hopelijk voor de rest van ons alleen nog maar goed nieuws! 

Zijn er nog meer dames hier die het leuk zouden vinden om op facebook in een geheime groep te gaan met alle februari mama's? Ik zou dat wel op willen zetten.. dat praat toch wat makkelijker :)

Er is al een geheime groep op Facebook voor degenen die in februari 2019 zijn uitgerekend. Check pagina 8 voor de details, daar staat hoe je uitgenodigd kunt worden voor deze groep. 

Er is al een geheime groep op Facebook voor degenen die in februari 2019 zijn uitgerekend. Check pagina 8 voor de details, daar staat hoe je uitgenodigd kunt worden voor deze groep. 

Ik vroeg me af of meer dames zich hierin kunnen herkennen: 

Ik probeer een beetje op mijn gewicht en het aankomen te letten. Hierbij ga ik een uurtje na het eten vaak een stukje wandelen. Nu merk ik dat ik na het wandelen een strak gevoel heb over mijn hele buik en dat er een pijnlijk gevoel bij mijn liezen zit. Dit trekt meestal na een kwartiertje/half uurtje wel weg. 

Andere dames die dit ook hebben met inspanning? 

Hoihoi, vandaag controle gehad en alles was weer helemaal in orde :) wel nog onduidelijk hoe ver ik nu ben. Volgens een meting 10 weken en 3 dagen, volgens een andere meting 10 weken en 5 dagen. Over twee weken termijn echo en dan wordt de definitieve uitgerekende datum berekend :)
Ik ben wel helemaal happy om nu steeds bevestiging te zien dat het goed gaat. Nu zagen we de baby ook al lekker trappelen en zwaaien

Terug
Bovenaan