uitgerekend februari 2019

Pfoeee ik was zenuwachtig!!! Maar alles is goed! Het kindje was zelfs zo druk dat ze het lastig had om goed op te meten!
Nu 11.5 dagen en ben helemaal happy!

@Lyjam nee dat herken ik niet.. ben zelfs wonderbaarlijk nog geen grammetje aangekomen.
Ik kan trouwens zelf echt heeel weinig doen. Ik slaap slecht, voel me continu moe.. En nu vandaag.. Ik heb zelfs uit kunnen slapen.. Ik kom uit mijn bed en als ik bedenk dat ik het huis moet opruimen of de boodschappen moet doen is die gedachte al te vermoeiend. Ik heb het idee dat ik kortademig ben.. verloskundige had maandag aangegeven dat ik sowieso een lage bloeddruk heb.. mogelijk heeft het daarmee te maken.
Toen mijn vriend gisteren voorstelde om samen de afwas te doen stond ik bijna de hijgen van de inspanning echt belachelijk.
Heeft hier nog meer iemand last van? 

Vermoeidheid is bij mij ook behoorlijk erg maar ik heb niet dat ik ervan moet hijgen. Heb me wel twee dagen ziekgemeld omdat ik gewoon te moe was.. nu wel weer aan het werk. 
Ik ben wel iets aangekomen (1kg) omdat ik gestopt ben met koolhydraatarm dieet waar ik eigenlijk altijd mee bezig ben. Maar nu ik zwanger ben hield ik dat gewoon niet vol, dan had ik de hele dag door honger haha. Gelukkig valt het aankomen dus nog mee :)

Even bijkomen is dan wel fijn, weten ze het al bij jou op werk Ongeduldje?
Zijn jullie ook benieuwd wanneer je een buikje begint te zien? Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant mag het nog lekker langzaam gaan zodat mn kleren blijven passen. 
Begint iemand haar broek al strakker te zitten?
Ik heb nu gehoord dat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld is en het daardoor mogelijk nog wat langer kan duren voor het zichtbaar wordt. Ze zei dat het vanaf 20 weken echt begint te komen.
Volgende week donderdag krijgen we een nieuwe echo, dan zitten we rond de 11 weken en circa 4 dagen. Heb er weer veel zin in! Dan ook direct bloedprikken voor de NIPT. Ben overigens nog altijd niet helemaal overtuigd van die test. 

Ik heb het al verteld op mijn werk ja. Ik was zo moe dat mensen zich zorgen begonnen te maken en door het te vertellen had ik ook een legitieme reden om een thuiswerk account aan te vragen. Nu mag ik dus naar huis zodra ik moe ben en kan ik thuis rusten en daarna verder werken om mijn uren gewoon te maken. Ik ben echt blij dat ze het weten! Dan hoef ik niet meer geheimzinnig te doen.
Ik wil ook de nipt test doen maar twijfel vooral nog over die neven bevindingen..

Oh Ongeduldje, dat is wel echt ideaal! En fijn dat er begrip is! Groot gelijk dat je het dan al direct hebt verteld.
Wij doen de NIPT zonder de nevenbevindingen. Eerst zeiden we stellig dat we alles wilde weten, maar als ik zo verhalen op internet lees kan dit voor extra zorgen zorgen die er helemaal niet hoeven te zijn. 

Hallo allemaal, Ik heb maandag een echo gehad een mooi kloppend hartje! Ben nu 8 weken ben zwanger van de derde. Ik ben 39 was altijd een jonge moeder heb een zoon van 14 en een dochter van 11 nu dus een oude moeder hihi we wilde nog zo graag alles een keer mee maken. Het kindje krijgt dus 2 vaders en moeders ?Heb in december een miskraam gehad dus nu best onzeker soms. Krijg al een buikje, soms erg moe dan kan ik gewoon niks mijn hoofd wil wel maar mijn lichaam niet. Vorig weekend alleen maar geslapen het lijkt wel als of mijn lichaam het voelt als ik moet werken gaat het wel en als ik vrij ben ben ik alleen maar moe... Veel last van mijn borsten vooral op de fiets iedere hobbel ga ik door de grond. Voel me wel zo anders alsof ik een beetje in een roes leef zo zweverig herkenbaar....en ruik alles en heb een beetje een afkeer tegen vlees. Verder super blij dat ik dit toch nog een keer mag mee maken! Op mijn werk weten ze het al en ik ga de nip test doen.

Terug
Bovenaan