uitgerekend februari 2019

Hey dames!
ik ben nu 14,5 weekjes zwanger en heb echt soms t gevoel dat ik de baby kan voelen. 
Ik heb dit nagevraagd aan de verloskundige, en ze zei dat dat niet mogelijk was zo vroeg. 
Alsnog heb ik een paar dagen het gevoel dat ik mijn baby voel. 
Zijn er mensen hier die ook denken dat ze de baby voelen?? Of is dat echt onmogelijk zo vroeg?

liefsssss

xMila, ik denk dat je dat beter kan vragen in de januari groep ? het verst wat meiden hier zijn is 12 weken. 
@poevie: gefeliciteerd! Wat bijzonder (leuk) om toch nog een kindje te willen en wat fijn dat het gelukt is. Ik kan me voorstellen dat het extra spannend is. 
Ik had ook de eerste 9 weken pijn in mijn borsten en moe als maar kon. Maar na de 9e week gingen mijn borsten weer normaal doen, ze zijn zelfs weer hun oude maat.  Inmiddels 12 weken zwanger en zelfs de moeheid lijkt voorbij. 

Wat hebben sommigen al weer een rollercoaster meegemaakt zeg! Sterkte voor diegenen die het nodig hebben. Voor de 'nieuwen' gefeliciteerd!
Gelukkig hier dan ook (eindelijk) vakantie. Afgelopen donderdag op de afsluitborrel van het werk alle collega's het nieuws verteld. Ben nu 11 weken, maar na de zomervakantie zit je dus dan op 17 en dat is dan ook maar weer zo wat. Veel blije reacties :)
Vrijdagochtend weer een afspraak gehad bij de gyn ivm starten bloedverdunners (ik mag nu elke ochtend een spuit in mn lijf zetten). Terwijl we wachtten op de onderzoeker (ik doe vanwege de bloedverdunners mee aan een studie over het gebruik hiervan tijdens de zwangerschap) die ging bepalen welke hoeveelheid ik kreeg geloot (hoog of laag) zei de gyn"zullen we dan eens even kijken of we het hartje al kunnen horen?" Ja dus! Maandag termijnecho en dan wordt alles dus nog eens goed bekeken. Fijn dat dit nog net even gebeurd voor onze vakantie :)

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier :) ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger, heb einde van de week mijn termijn echo. De weken hiervoor was ik erg misselijk en had ik erg gespannen borsten, maar dat is sinds deze week een stuk minder. Herkennen jullie dit? 

Hoi allemaal, 
Vanochtend een goede termijn echo gehad, ik ben nu 10 weken en 3 dagen. Hartje konden we al horen en zien kloppen, ook bewoog ons kindje al. De vk vertelde dat de kans op een miskraam nu al heel klein is, altijd fijn om te horen. De misselijkheid is nog wel aanwezig, maar wel minder dan een paar weken terug, heel fijn!!
Gebruiker 10084981 ik heb ook wel eens dagen dat ik minder kwaaltjes heb, eerlijk gezegd vind ik dit dan alleen maar fijn.  We naderen nu de daling van het hcg hormoon (wat ik op andere sites heb gelezen), dat zorgt ervoor dat we de kwaaltjes minder voelen. 
Hopelijk is alles goed tijdens de termijnecho. 

Terug
Bovenaan