uitgerekend februari 2019

Ook ik ben 9 feb uitgerekend? al 3 echo’s gehad en vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen. Ben alleen wel nog steeds heel erg moe en vooral in deze hitte? hoe doen jullie dit?

@Daantje dat is jammer, zeker omdat ik hoopte me binnenkort toe te kunnen voegen. Veranderd dit nog in de toekomst?
@gebruiker10081010 ik ben ook rond die koers uitgerekend. Donderdag de termijnecho en ik ben ook doodmoe!

Jammer wilde me ook toevoegen. Vanwaar de 45 leden je kan er toch honderden toevoegen? Woensdag naar de verloskundige ik ben benieuwd of ik ook een hartje ga horen. Nog steeds erg moe en misselijk het verschilt wel per dag. Daantjewing@ Denk echt dat je je darmen voelt de baby is nog veelste klein pas om het met 11 weken te voelen met 16-18 weken kun je het pas voelen.

Ik vind het ook jammer dat er een ledenstop op zit. Lees hier al lange tijd mee en ben 21 feb uitgerekend. Ik zit van mijn zoontje in een groep met meer dan 60 dames. Is erg gezellig. Maargoed. Voor de dames die willen kan er dan een nieuwe groep worden opgestart waar onbeperkt vrouwen aan toegevoegd kunnen wordeb  Uiteraard alleen voor de vrouwen die niet in die andere groep waar maar 45 dames in zitten. Dames uit die groep zijn niet welkom!
Klinkt niet leuk he? Nee precies. Zo voelt t andersom ook een beetje. Maargoed. Ik zal me er verder buiten houden.

Ik vind het ook jammer. Had me na de termijn echo willen laten toevoegen die ik aanstaande maandag heb... ik wil er toch eerst zeker van zijn dat het "goed" zit. 

Vandaag onze 12 weken echo gehad. Ons kleintje is elke x verder dan dat wij denken... vandaag zijn we uitgekomen op 12w 1d. Uitgerekend op 5 febr. Al bloed geprikt voor de Nipt test met nevenbevindingen en hopen met 2w de uitslag te hebben om zo met goed nieuws, dus met bijna 15w, het aan onze ouders te vertellen. Niemand zal dit bij ons verwachten dus het nieuws zal groot zijn!

Terug
Bovenaan