Mamaloetje wat bijzonder knap dat jullie het zo lang stil kunnen houden! Hopelijk krijgen jullie snel de nipt uitslag. Die van mij (opgestuurd naar het VU) duurde 6 werkdagen.
Ik ben morgen 13 weken zwanger , onze naaste familie weet het en een aantal vrienden. Eerst wilde ik het van de daken schreeuwen, ook omdat ik zo beroerd was dat ik nergens meer kwam en me daardoor soms ook wel schuldig en alleen voelde.
Min man wilde alleen graag de nipt afwachten, zeker weten (voor zover mogelijk) dat het goed zit.
Nu dat we de uitslag hebben (alles in orde) mogen we het dus eindelijk gaan vertellen aan de buitenwereld maar nu hoeft het ineens niet meer zo ? met alle ideetjes die ik heb over het bekend maken denk ik nu ' mwah'. Komt misschien ook doordat ik me al 2 weken niet meer echt zwanger voel, de hormonen zijn gaan liggen en er is nog geen buikje aanwezig (onder de bestaande buik vast wel, maar ik zie het niet).
Om mijzelf weer wat enthousiasme te geven heb ik van de week het allereerste kleding stukje gekocht, een jasje. Echt super schattig, maar het voelt alsnog voor een nichtje/neefje.
Herkennen jullie dit?
6 augustus gaan we naar de hartslag luisteren en 20 augustus de geslachtsbepaling, ik hoop dat het dan echter wordt.