uitgerekend februari 2019

Vandaag onze 12 weken echo gehad. Ons kleintje is elke x verder dan dat wij denken... vandaag zijn we uitgekomen op 12w 1d. Uitgerekend op 5 febr. Al bloed geprikt voor de Nipt test met nevenbevindingen en hopen met 2w de uitslag te hebben om zo met goed nieuws, dus met bijna 15w, het aan onze ouders te vertellen. Niemand zal dit bij ons verwachten dus het nieuws zal groot zijn!

Wat knap mammaloetje dat jullie het zo lang geheim hebben kunnen houden joh!! Dat was me echt niet gelukt.

Wij hebben morgen de termijnecho en als de de NIPT uitslag hebben dan willen we het aan iedereen gaan vertellen.
Op dat moment was ook het idee me toe te voegen aan de Facebook groep om te voorkomen dat iemand er eerder achter kon komen. Ik keek er naar uit op een gemakkelijke manier met iedereen te kletsen en erachter te komen wie iedereen is en of er iemand gezellig in de buurt woont! 
Het voelt inderdaad een beetje als buitengesloten worden, Facebook groepen kunnen toch heel groot zijn. Ik begrijp het niet goed.. hopelijk komt er nog verandering in. Zou gezellig zijn!
Groetjes!

Hallo allemaal, Zie weer allemaal nieuwe leuk! Indd mamasindsfeb en marsiek mooi verwoord! Anders beginnen wij hem toch ? Vandaag 8 weken en 6 dagen en het hartje gehoord!!! Super blij mijn dochter heeft het gelijk opgenomen. En de verloskundige zei dat het wel uniek was om het nu al te horen meestal pas bij 10 weken. Zondag was een minder leuke ochtend werd ineens onwel mijn hart ging te keer en begon te zweten. Verloskundige zei dat het wel normaal is doordat je meer bloed aan maakt en ik heb een hele lage bloeddruk 96/54. Soms ineens intens moe en soms weer super fit! Broeken gaan nu echt strak zitten....van de week maar shoppen.

Beste mede mama's (to be)
Heel Facebook staat vol met groepen over mama worden in februari ? ik snap de commotie niet zo, ik bedoel oké ik zou een groep ook niet limiteren, maar het is maar Facebook hé.  Ondertussen hebben  (of hadden) we hier ook een leuk forum maar de laatste dagen zie ik alleen maar geklaag over die Facebook groep. Jammer! Verpest een beetje de sfeer hier voor mij, elke keer denk ik LEUK! Een nieuw berichtje in de groep, maar zodra ik kijk gaat het over Facebook. 
Mijn bericht nu ook maar ik wilde het echt even kwijt. 

Mamaloetje wat bijzonder knap dat jullie het zo lang stil kunnen houden! Hopelijk krijgen jullie snel de nipt uitslag. Die van mij (opgestuurd naar het VU) duurde 6 werkdagen. 
Ik ben morgen 13 weken zwanger , onze naaste familie weet het en een aantal vrienden. Eerst wilde ik het van de daken schreeuwen, ook omdat ik zo beroerd was dat ik nergens meer kwam en me daardoor soms ook wel schuldig en alleen voelde. 
Min man wilde alleen graag de nipt afwachten, zeker weten (voor zover mogelijk) dat het goed zit. 
Nu dat we de uitslag hebben (alles in orde) mogen we het dus eindelijk gaan vertellen aan de buitenwereld maar nu hoeft het ineens niet meer zo ? met alle ideetjes die ik heb over het bekend maken denk ik nu ' mwah'.   Komt misschien ook doordat ik me al 2 weken niet meer echt zwanger voel, de hormonen zijn gaan liggen en er is nog geen buikje aanwezig  (onder de bestaande buik vast wel, maar ik zie het niet). 
Om mijzelf weer wat enthousiasme te geven heb ik van de week het allereerste kleding stukje gekocht, een jasje. Echt super schattig, maar het voelt alsnog voor een nichtje/neefje. 

Herkennen jullie dit? 
6 augustus gaan we naar de hartslag luisteren en 20 augustus de geslachtsbepaling, ik hoop dat het dan echter wordt. 

Wat is het stil hier.. heeft iemand al de nipt test laten doen en de uitslag al terug? Ik heb afgelopen dinsdag bloed laten prikken voor de nipt test. Ergens vind ik het toch spannend terwijl er geen reden voor is, we zijn allebei 30 dus niet super oud. 
Verder gaat het goed. Alleen slecht slapen met deze hitte! Woensdag hebben we termijn echo dus kunnen we baby weer zien :)

Hallo dames,
ik ben inmiddels 12 weken en 1 dag zwanger. De afgelopende dagen zijn mijn zwangerschapkwaaltjes stukken minder en voel ik me steed beter ook opeens minder moe.. ik vroeg me af of nog meer dames dit zo ervaren? 
Daarnaast willen mijn man en ik een pretecho laten doen voor onze vakantie ik ben dan 15 weken zwanger.. heeft er iemand toevallig ervaring met pretecho bij 15 weken? Ik kan namelijk niet wachten tot na de vakantie met 21 weken. Maar goed 15 weken schijnt nog best vroeg te zijn. 

Hallo! 
Ik heb vanmiddag mijn termijnecho. Met 9 weken al een goede echo gehad maar ze kon toen de precieze datum nog niet berekenen. Bij mij zijn ook alle kwaaltjes weg, behalve de vermoeidheid, en het poepen gaat nog niet als vanouds. Maar het voelt heerlijk om niet meer misselijk te zijn. 
Ik krijg de nipt formulieren pas morgen, omdat ze eerst een datum moesten hebben, dus deze week ook prikken. Ik ben zelf 31 en mijn man 37, maar tot nu toe maak ik me nog geen zorgen daarover. Ik denk als je eenmaal geprikt hebt dat je altijd twijfelt totdat je de uitslag hebt.
Wat spannend allemaal hè!

Ps ik denk dat er weinig hier gezegt word omdat er veel in de "volle" facebookgroep zitten :(

Terug
Bovenaan