uitgerekend februari 2019

Hallo,
Ik ben inmiddels al 12 weken en 4 dagen. Ik voel me alleen echt de laatste week nog moeier dan dat ik al was. Ik kan uren slapen zelfs als ik 8 uur geslapen heb. De verloskundige zegt dat het normaal is en ik mn rust moet pakken. Maar bah wat is dat ellendig normaal ben ik altijd bezig en nu kan ik niet veel meer dan alleen maar bankhangen en slapen! 

Ja ik heb geen facebook dus dan word ik helemaal buitengesloten! ;) dus ik vond het leuk om hier mee te lezen en praten.
Ik kan ook nog niet zeggen dat ik minder moe ben hoor! Maar ik slaap ook slecht met die hitte, echt vreselijk. Normaal sportte ik minstens 2 keer per week maar dat is dus al maanden niet gelukt.. ik hoop snel wat meer energie te hebben en weer te kunnen gaan sporten. Ik wil ook beginnen met zwangerschapszwemmen, dat start bij mij in de buurt eind augustus :) lijkt me echt lekker om je dan gewichtloos te voelen als je straks met zo'n buik rondloopt haha. Ik kan eigenlijk ergens ook weer niet wachten tot ik zo'n mooie buik ga krijgen en vooral tot ik het kindje ga voelen! 

Ja daar kijk ik ook erg naar uit dat he echt zo een grote buik hebt! En zeker dat je het kindje voelt. Het is dat ik me echt heel anders voel dan normaal en de echo’s heb anders zou ik  niet zeggen dat ik zwanger ben haha. 

Net mijn termijnecho gehad, en ik ben dus 12+4 (4 dagen verder als gedacht) 8 februari uitgerekend, evenver als jou RebeccaSam! Haha grappig zeg.
Alles zag er goed uit en het bewoog al flink.
ik sport ook een stuk minder, van 4x per week naar 1 en soms 2 x per week. Wat weinig energie heb je na een dag werken. Gelukkig doet mijn man erg veel in het huis
Mijn buik is wel al ietsie groter, maar dat valt alleen mij op, de buitenwereld ziet nog niks haha

Leuk! Ik ben ook 8 februari uitgerekend vooralsnog :) woensdag termijn echo en hoop dan een definitieve datum te horen. Eerst werd er veel teruggezet en daarna weer twee keer vooruit haha 

Ik ben er ook nog! Wij hebben donderdag eindelijk de eerste echo! Ik verwacht dan 10,4 te zijn, ben benieuwd!! Mijn kwaaltjes zijn wel te doen, de misselijkheid is al wat afgenomen. Ik ben alleen erg moe, maar naast dat ik 4 dagen werk ook nog een zoontje van 2 rondlopen dus het kost allemaal extra energie! 
Wij doen geen Nipt test! 
Hopelijk krijgen wij donderdag ook een mooie echo!

Ik heb weer goed nieuws. 
Vanavond termijn echo gehad, prachtig hartje gehoord, mooi bewegend kindje gezien. Prachtig! Ook 3 dagen verder als ik dacht, 15 feb uitgerekend :) 
Prachtig om weer te zien. Ik ben weer helemaal gelukkig! :)
Hoe is het met de jullie? Termijnecho ook al gehad?

Werd net gebeld door de verloskundige, onze NIPT test is helemaal ok ook geen nevenbevindingen gevonden. Wij hebben afgelopen woensdag, laat in de middag, bloed geprikt. Dus dan gaat het pas donderdag om 13u met de koerier mee naar Amsterdam. Net gebeld dus, met vandaag erbij 4 werkdagen.
Nu kunnen we met een gerust hart het onze ouders vertellen. Ivm geloofsovertuiging schoonouders eerst de Nipt afgewacht. Aankomend weekend vertellen we het mijn vader en t weekend erop mn schoonfamilie, we zijn dan 15wkn...

Terug
Bovenaan