uitgerekend februari 2019

En Wila qua kwaaltjes gaat het wel.. 
Nog altijd wat opstart problemen in de ochtend en snel duizelig. Ook de moeheid speelt nog mee maar dat kan ook aan het weer liggen. Vrijdag moet ik mijn spijkerbroek na enkele weken weer aan, ben benieuwd hoe hij zit en of er iets veranderd is.

Ha! Ik heb via een ander forum nog een klein groepje meiden gevonden die een groepje hebben aangemaakt op Facebook. Kijk maar eens via deze link https://wij.nl/comment/646446#comment-646446 als je een berichtje stuurt naar Poohbeartje2019 kun je worden toegevoegd bij interesse. 

@Lyjam zo flauw dat zo'n collega dat zegt. Ik snap dat je je zorgen maakt maar met 12 weken kan je wel gerust zijn. Ik heb vandaag het hartje horen kloppen en was ook wat onrustig laatste echo was met 10 weken...
@MarsieK mij werd ook verteld dat het echt 10 werkdagen ofwel twee weken echt zou duren voor de NIPT. Ik werd met 4 werkdagen opgebeld. Donderdagochtend geprikt en woensdagochtend de uitslag. Dus ik zou niet schrikken als ze ineens eerder bellen. Het zit bij ons gelukkig allemaal goed en geen nevenbevindingen. Ik ga eens kijken naar die facebookgroep :)

Was benieuwd of jullie ook een pret echo gaan doen om er achter te komen of het een jongen of een meisje is?
Hebben jullie een voorkeur?
Ik stiekem wel... Wil heel graag een meisje ! Natuurlijk vooral een gezond kindje alleen heb ik toch een voorkeur ontwikkeld in de afgelopen 2 jaar. Mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt trouwens !

@Lyjam  ik heb over 2 weken al een echo voor geslachtsbepaling! Zooo spannend!
Ik heb altijd gezegd dat ik alleen jongetjes wilde, dacht in het begin ook: het wordt een jongetje. Later dacht ik een meisje. Maar de laatste dagen denk ik weer dat het een jongetje wordt haha :) het maakt opzich niet uit als het een meisje wordt. Lijkt me ook leuk, ik zie dat ook wel voor me. Maar diep van binnen heb ik dus een voorkeur voor een jongetje :) dus ik herken je gevoel!

@Lyjam wij hebben over iets meer dan 2 weken de pret echo, mijn man kon nog wel tot 20 weken wachten maar dat ging mij allemaal veel te lang duren haha. Super ongeduldig!
Zelf heb ik altijd gedacht/gehoopt dat ik een meisje zou krijgen, volgens alle bakerspraat wordt het ook een meisje maar ineens heb ik sinds 4 weken het idee dat het een jongen gaat worden. Mijn man wil graag een jongen dus die is helemaal blij met mijn 'voorgevoel', heb hem maar wel even verteld dat een voorgevoel niet altijd klopt. 
Ik vind het persoonlijk heel grappig om te merken dat, sinds ik denk dat het een jongen gaat worden, ik me steeds meer verheug op een jongen en zelfs al vaker naar jongenskleding kijk dan naar meisjeskleding. Al zou dat ook kunnen zijn dat ik mijzelf aan het indekken ben voor het geval het toch geen meisje is. 
Hoe dan ook is het van harte welkom en van harte gewenst. 

Ik wil helemaal niet weten wat het wordt. Als het maar gezond is. Iedereen wilt dat natuurlijk maar het maakt mij verder ook niet uit of het een jongen of meisje is. Uiteindelijk hebben we daar ook geen keuze in natuurlijk haha . Ik vindt het ook super spannend als ik pas na de bevalling weet wat we krijgen :) ook nog een voordeel is dat ik me aan niemand kan "verlullen", en dat iedereen kan blijft gissen. En dat we alles lekker neutraal krijgen :)
Maar het is bij iedereen anders natuurlijk. Ik ken zelf ook maar weinig mensen die het niet zouden willen weten

Hier is het vooral handig want vriendlief heeft al twee dochters en nog veel baby kleding. Daarnaast heb ik dus ook al mogen ervaren hoe het is om 'dochters' te hebben en dat getut vind ik heerlijk! 

Wij zijn dan ook van plan een feestje te geven als we het weten. Gender reveal party  zoals ze het noemen. Soort van verkapte babyshower ook direct en een housewarming in 1. 

Leuk trouwens dat het topic weer wat actiever wordt!

Terug
Bovenaan