uitgerekend februari 2019

Oeh wat leuk dat jullie binnenkort het geslacht al weten.
Wachten tot het einde van de zwangerschap zou ik echt niet kunnen. Wil toch al wat kleertjes kopen zonder dat het geheel neutraal hoeft te zijn. Iedereen zijn ding inderdaad. 
Ik heb trouwens nog helemaal geen duidelijk voorgevoel van wat het geslacht wordt. Mijn voorkeur (naast punt 1. Gezond zijn) gaat uit naar een meisje. Ben benieuwd! Uiteindelijk is het leuk dat je op een gegeven moment een jongen en een meisje hebt, vind ik :D
Een Gender reveal party komt er bij ons niet. Zelf ben ik hier geen fan van. Als wij het weten weet de rest het ook, wij zijn niet goed in geheimpjes bewaren haha. Mogelijk dat we het wel op een speciale manier aan de familie gaan vertellen. We zullen zien! 

Marsiek: dat is juist een gender revealparty. Wij nodigen onze beste vrienden uit en vertellen het dan op het feestje. :) 
We zijn dan als het goed is ook net helemaal gesetteld on onze nieuwe woning dus maken er ook meteen een house warming van!
Merk de afgelopen dagen wel dat ik wat last heb van de hormonen. Jullie ook?

Lyjam, een vriendin van mij heeft dat ook gedaan, maar dan net iets anders. hun verloskundige had het geslacht in een envelop gedaan, vervolgens hebben zij de envelop aan de bakker gegeven, die heeft een taart gemaakt met roze of blauwe vulling erin, en die hebben ze aangesneden op de revealparty. Dus zij wisten na het aansnijden zelf ook pas wat ze kregen, misschien nog een leuk idee voor jou party ;) 

Oja en betreft hormonen, ja die zijn bij mij ook behoorlijk aan de gang. Ben snel geirriteerd, en snel huilen, pff en het erge is dat je dat helemaal niet wilt haha
Verder heb ik soms weer wat buikpijn nu, zal wel door het groeien zijn.. En nog steeds vermoeidheid. En dat poepen, jeetje wat gaat dat lastig haha

Hallo Allemaal,

Hier nog één uitgerekend in februari:) 2 weken terug de officiële termijnecho gehad, daarvoor hadden we ook al een echo gehad alleen bleek ik toen 2 weken achteruit gezet te worden (gelijk zwanger na de pil, dus lastig te berekenen). We zijn uiteindelijk op 10 februari gezet:) vorige week bij de verloskundige geweest voor controleafspraak, ze was met de doppelaar (heet dat zo) op zoek naar het hartje maar kon het lastig vinden, dus ook maar even de echoapparaat aangezet, dus nu al 3x ons hummeltje zien bewegen.
Mijn partner wil echt niet weten wat het wordt, dus wij wachten ook gewoon tot na de bevalling om te weten of het een jongetje of meisje wordt, wel super spannend! ik koop uiteraard wel een meisjes/jongens pakje gewoon omdat het leuk is dat je ook iets hebt wat ze gelijk aankunnen wat niet neutraal is. 
wat betreft hormonen heb ik in mijn eerste 12 weken echt geluk gehad! Niet gespogen/misselijk geweest en verder alleen klachten van duizeligheid en zoooo moe. Wel last van mijn bekken vanaf 6 weken, maar dit is niet geheel verrassend omdat ik ook hypermobiel ben. Nu oefeningen gehad van de therapeut en dat gaat al een stuk beter. Verder de laatste tijd wel ontzettend snel sachereinig! (lastig als je vervelende klanten aan de telefoon hebt en je wilt ze eigenlijk afpoeieren) ;). Verder voel ik me gelukkig super.
Leuk om hier verhalen van anderen te lezen! 

Wat fijn om te horen die goede verhalen. Wij hebben vandaag de uitslag van de nipt test + nevenbevindingen ontvangen en alles was goed! Ook hebben we gisteren nog een uitgebreide nipt echo laten doen, die zag er ook goed uit. 
Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger. Helaas ben ik nog steeds erg misselijk enz. hopelijk is dit straks over, daar gaan we in ieder geval wel vanuit! Nu we de 12 weken zijn gepasseerd merk ik dat ik ook niet meer (of nauwelijks) onzeker ben over een miskraam o.i.d. herkennen jullie dit ook? 
Dames kunnen jullie nog wat tegen de warmte, of zijn jullie straks blij dat het weer wat kouder begint te worden? 

Ik kom ook mee praten ?
Nu eindelijk het gevoel dat ik kan genieten  van de zwangerschap!
Even voorstellen:
Mijn naam is Mirjam en nu 12 weken en 6 dagen zwanger van ons tweede wonder ?
De eerste, een jongetje, is maart 2017 geboren en nu dus 17 maanden (bijna 1,5!!) Geboren dmv een spoed keizersnede, na 20u rugweeën en 1,5u persen ivm sterrekijker.
Ik heb t/m week 11 bloed verlies gehad, dus we zaten steeds in spanning. Maar echo's zien er goed uit, NIPT test was ook goed en 12 weken zijn voorbij dus we kunnen weer beetje ademhalen ?
Veel misselijk geweest, 24 uur lang alles uitgespuugd, verder niet gelukkig haha. Wel ontzettend moe, val bijna op mijn werk in slaap of kan tijdens het autorijden mijn ogen nauwelijks open houden. Veel slapen dus.
We hebben het al aan een aantal mensen verteld, maar hebben het nog niet openbaar gemaakt omdat ik mijn werk nog moet inlichten en mijn manager nog 2 weken met vakantie is.
O en dit keer houden we het geslacht een verrassing ? super spannend!
Uitgerekend op 13 februari. Een dag na mijn verjaardag ?

Wat fijn Mirjam! 
Vivi; airco, airco en airco haha. Woon in een flat met plat dak dus de warmte blijft heel erg hangen hier.

Ik kom eventjes klagen/zeuren haha. Op 9 weken de termijn echo gehad en uitgerekend op 20 februari. Inmiddels 11+6 maar ik heb de laatste tijd flink wat buikpijn! Het maakt me zo onzeker. De verloskundige is pas morgen weer bereikbaar anders had ik al eerder gebeld. 
Heb een afspraak gemaakt voor een uitgebreide pret echo as vrijdag. Hopelijk kan dat me een beetje gerust stellen! En kan ik al zien of alles goed gaat daarbinnen. En daarna eindelijk genieten! 

Terug
Bovenaan