uitgerekend februari 2019

Gefeliciteerd gebruiker 10047557!!
MDNS: vorige week heb ik voor het eerst zwangerschapsbroeken gekocht. Via noppies hadden ze broeken voor de helft van de prijs, dit vond ik zelf wel een goede deal. Ik heb er twee gekocht. Met dit mooie weer heb ik ze nog niet een hele dag aan gehad. Tijdens het passen zaten ze heerlijk, echt een verademing (letterlijk en figuurlijk) ?.

Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee, maar nu we het verteld hebben aan onze ouders durf ik pas iets te posten ;-)
Ik ben op 19 februari uitgerekend en zwanger van de eerste. Vanmorgen geprikt voor de NIPT en al 2 echo’s gehad inmiddels. Leuk om te lezen hoe jullie alles ervaren. 
Ben gelukkig niet misselijk geweest, alleen erg moe. Blij dat het sinds vandaag wat minder warm is. 
Ook ik merk dat mijn broeken al iets strakker beginnen te zitten. Maar een positiebroek vind ik nog maar een gek idee, haha!

Hoi allemaal...MDNS Dat is wel fijn zeg dat je op je moeder kan terug vallen. Mijn zoon is 14 en mijn dochter is 11 en daar heb ik zoveel geluk mee.  En mijn man niet vergeten ?Ze leven helemaal met me mee en doen alles wat ik vraag!!!(normaal ging dat niet zo makkelijk) hahaha Dat van je werk herken ik ook daar doe ik gewoon wat ik doen moet en dan kom ik thuis en dan doe/ben/kan ik niks meer....en doe het niet bewust ofzo. Maar ben dan gewoon op. Heb bij de h&m korte broeken gekochtvmet touwtjes erin en 1 spijkerbroek heb hem ook tot aan mijn oksel maar zit toch lekkerder.
Ongeduldje@heb het gevraagt tijdens mijn echo over een dopler en zij raden het af. Het zijn geluidsgolven en het voelt voor de baby aan als of er een sneltrein langs komt. Dus ik heb het maar niet gedaan. 

Poevie: de geluidsgolven die ze bij de verloskundige gebruiken zijn vele malen sterker dus grappig dat ze dat zeggen. Ik gebruik het ook zo min mogelijk maar het is niet bewezen dat het slecht is. Maar voor de zekerheid luister ik echt alleen als ik me zorgen maak.
Meeste vk raden het af omdat je misschien in paniek raakt als je het hartje niet meteen kunt vinden. Het kan ook zijn dat je je eigen hartslag aanhoort voor die van de baby dus je moet wel even goed luisteren naar het ritme of het snel of langzaam is. Ik vind het op zo'n moment van zorgen een geruststelling. En doordat ik dit nu heb is de behoefte om te checken eigenlijk alleen nog maar minder geworden :) 

Hoi allemaal,
Het blijft leuk om mee te lezen hoe het met iedereen gaat! :) 
Ik ben ook nog erg moe. Ik heb nog behoorlijk last van misselijkheid. En 's avonds kan ik mn groente en vlees niet zien wordt er misselijk van. Probeer elke avond paar happen mee te eten maar het is lastig. Herkennen meer meiden dit?
Ook heb ik savonds als ik op bed ga liggen dat ik mn ogen sluit en alles om me heen draait. Alsof je dronken bent ( drink tuurlijk niks maar dat gevoel) dat is zo vervelend, was benieuwd of anderen dat herkennen?
Verder erg blij dat het 1e trimester voorbij is. Nu 13 weken en er is toch wat meer spanning weg nu omdat die echt spannende fase voorbij is. Heb wel in mn achterhoofd dat het altijd mis kan gaan, maar veel minder. Zou erg blij zijn als ik het kindje kan voelen bewegen! 

@ Gebruiker10082842
Ja klopt! Na de Miskraam op 23 april bijna 10 dagen gebloed. Erna direct gestart met ovulatietesten. Op advies van de verloskundige 3 mei een zwangerschapstest gedaan om te ch3cken of het hormoon weg was deze test was negatief.
Op 7/8 mei positieve ovulatietesten en op 19 mei al een positieve zwangerschapstest!!! En nu bijna 16 weken zwanger ?

@ Gebruiker10082842
Veel sterkte trouwens ik moet zeggen dat ik wel tot ongeveer 13 weken angstig geweest ben dat het opnieuw fout kon gaan.. nu ben ik er redelijk aan gewend dat het goed zit ? 
Ik heb ook de NIPT test gedaan met daarin niets gevonden 

Terug
Bovenaan