uitgerekend februari 2019

Vanmorgen kregen wij de nipt uitslag + nevenbevindingen binnen, en hij was goed, niks gevonden. Ontzettend blij nu :) En hij was ook vrij snel binnen, vorige week donderdag geprikt en vanmorgen de uitslag doorgekregen. 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb gisteren mn 1e zwangerschapsbroek gekocht. Afgelopen weekend een weekend weggeweest en wezen klooien met elastiekjes ed. Zat gewoon niet fijn... was wel even een drempel hihi... Ben nu 14w3d.
Tip: prenatal heeft 50% korting op zwangerschapsbroeken, bij de kassa ging er alsnog 20% af. Misschien ook iets voor mn mede forum genoten.

@ mammaloetje, haha gek hè, ik draag het ook sinds woensdag, daarvoor droeg ik gewoon wat wijdere jurkjes, maar daar wordt het nu een beetje te koud voor. 
Handig om te weten van de korting bij prenatal, ik had er toevallig 1 besteld bij noppies, daar was ook 50% korting, die komt vandaag binnen. Verder heb ik er nog 3 van mn zusje gekregen die ze nu niet nodig heeft, dus deze draag ik nu.
Ik moet wel zeggen dat het wel relaxed zit hoor, alleen die stoffen band zit nog wel wat los, maar verder zit het fijn. En ik kan nog wel gewone shirts erbij aan, dus dat scheelt ook wel.
2 weken geleden ook 2 zwangerschaps bh's gekocht want mn gewone pastte niet meer, deze ook met korting bij prenatal vandaan

@P, wat vervelend zeg dat je dit iedere avond hebt! Zou anders de verloskundige vragen wat het zou kunnen zijn? 

@Mammaloetje, leuk om te lezen dat je 14w3d zwanger bent, ik ben vandaag 14w4d :) 
Ben ook begonnen met het dragen van positiekleding, vindt dat mijn buik ineens heel hard groeit, hebben jullie dat ook? Dit is ons eerste kindje ☺️

@Neikolein

Ik ben nu 13wk 5dgn. maar heb ook echt het idee dat mn buikje sinds deze week begint ''uit'' te steken.. ookal ziet een ander er waarschijnlijk niks van haha. Ik heb van de H&M ook 1 broek met een korte positieband, dit ziet nu super alleen ben bang dat deze misschien verder in de zwangerschap niet meer lekker zit.. en toen ik hem in andere kleur wilde bestellen was hij uitverkocht in mijn maat..
Bij prenatal enzo ook gekeken maar telkens is mijn maat uitverkocht.. dat is wel balen...

Hallo allemaal,
Weer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst. Ik ben inmiddels 12 weken en 3 dagen zwanger. En alles is helema goed met het kindje! 
We hebben de termijn echo gehad en daarbij ben ik 1 dag vooruit gezet. Dus nu uitgerekend op 21 Februari 2019.
Verder ben ik nog erg misselijk en gebruik ik nog emesafene. Als we op vakantie zijn geweest wil ik hiermee stoppen en dan even kijken hoe het gaat.
Wij willen graag het geslacht weten dus de 16 weken echo staat al gepland net als de 20 weken echo :).
Broeken zitten erg strak, heb al twee zwangerschapsbroeken. Krijg al een behoorlijke buik haha. Paardrijden dan ook mee gestopt, dat begon al erg zwaar te worden als ik een uur had gereden en daarbij komt dat ik die broek ook niet meer dicht krijg.
Groetjessss!

Ik ben nu op vakantie we hadden vertraging en daardoor een nacht niet geslapen. Dus dacht nou dat word alleen maar slapen....maar het rare is voel me super lekker hier? Normaal werd ik rond etenstijd super moe. En nu sta ik fit op tussen de middag slapen we ff 2 uurtjes en pas tegen een uur of 23 gaan we slapen. Ben niet meer misselijk en voel me eigenlijk niet zwanger voel me weer gewoon. Daardoor wel soms de gedachten van uhhhh zit het wel nog goed... Maar buikje groeit goed dus denk dat ik er maar gewoon van moet genieten? we zitten nog te wachten op de nipt uitslag als ik die binnen heb kan ik pas echt genieten...

Ik ben nu op vakantie we hadden vertraging en daardoor een nacht niet geslapen. Dus dacht nou dat word alleen maar slapen....maar het rare is voel me super lekker hier? Normaal werd ik rond etenstijd super moe. En nu sta ik fit op tussen de middag slapen we ff 2 uurtjes en pas tegen een uur of 23 gaan we slapen. Ben niet meer misselijk en voel me eigenlijk niet zwanger voel me weer gewoon. Daardoor wel soms de gedachten van uhhhh zit het wel nog goed... Maar buikje groeit goed dus denk dat ik er maar gewoon van moet genieten? we zitten nog te wachten op de nipt uitslag als ik die binnen heb kan ik pas echt genieten...

Terug
Bovenaan