uitgerekend februari 2019

Goedemiddag! Ik ben net op het nippertje op 28 februari 2019 uitgerekend. Met 8 weken al een mooie echo en vorige week een mooie termijnecho met 11 weken. Groeit goed, ziet er goed uit en ze zag al dat ie lange benen heeft ;-)
Verder voel ik me ook vrij goed, tussen week 6 en 10 wel misselijk geweest maar niet hoeven spugen en sinds een week of 2/2,5 is dat eigenlijk ook afgenomen. Dus mag niet klagen.

Voor degenen die willen weten wat het wordt: wanneer plannen jullie de echo? Ik heb een vriendin die gynaecoloog is, dus zij zal deze extra echo maken. Ik wacht nu op haar bericht wanneer ik kan langskomen, kan niet wachten!

@Wila, @Poevie, bedankt voor jullie reacties! Heb voor de zekerheid urine weggebracht, hier was niets in te vinden gelukkig. Zal dan inderdaad bandenpijn of mijn baarmoeder die oprekt zijn. Vandaag gelukkig geen last meer van gehad. 

Herkennen jullie dit onzekere gevoel? 2 weken geleden de termijnecho gehad; alles was goed. Nu over 2 weken hartje luisteren. En nu, in die 4 weken tussentijd, hoop je maar dat alles goed is zeg maar?! Je voelt nog niets, ziet wellicht nog niet zoveel. He hebt geen idee hoe het daar binnen gaat. Ben ik de enige die dat onzekere gevoel heeft? Durf nog amper wat te kopen voor de baby.

Inmiddels ben ik 14 weken zwanger van onze 2e kindje en uitgerekend op 12 februari.
Die onzekerheid heb ik ook Jessicaaaa, zelfs bij de 2e erger dan bij de 1e. Het is een beetje niemandsland, je weet en ziet niets.
Bij deze zwangerschap heb ik sinds week 4 regelmatig bloedverlies wat mij erg onzeker maakt. Ik leef van dag tot dag. Afgelopen week nog een extra echo gehad omdat ik ineens veel bloed verloor echt schikken en dacht dat het echt voorbij was met de zwangerschap. Gelukkig van de kleine goed gegroeid en sprong zelfs rond..

Jessica dat is voor mij ook herkenbaar. Komt ook omdat de kwaaltjes weg zijn. Hoe vervelend ze ook waren, het was wel een teken dat er wat gebeurde in mijn lijf. Ik heb ook zo'n tussenpoze gehad van 4 weken tussen echo en het hartje luisteren, pff wat duurde dat lang. Misschien mag je wel wat sneller langskomen bij je verloskundige

Hoi! Ik kom me ook aanmelden :)
Ik ben inmiddels ruim 14 weken zwanger. Ben 10 februari uitgerekend! Alles gaat gelukkig goed al heb ik wel geregeld bloedverlies gehad. Maar echo’s en NIPT waren allemaal goed!
Ik heb voor deze zwangerschap 3x een miskraam gehad (met 7,11 en 5 weken). De spanning en onzekerheid herken ik dus zeker, elke dag weer. Hoop dat het beter gaat worden! Bandenpijn heb ik inderdaad ook last van, verloskundige gaf aan dat het heel normaal is. 

Terug
Bovenaan