uitgerekend februari 2019

Ik ben nu op vakantie we hadden vertraging en daardoor een nacht niet geslapen. Dus dacht nou dat word alleen maar slapen....maar het rare is voel me super lekker hier? Normaal werd ik rond etenstijd super moe. En nu sta ik fit op tussen de middag slapen we ff 2 uurtjes en pas tegen een uur of 23 gaan we slapen. Ben niet meer misselijk en voel me eigenlijk niet zwanger voel me weer gewoon. Daardoor wel soms de gedachten van uhhhh zit het wel nog goed... Maar buikje groeit goed dus denk dat ik er maar gewoon van moet genieten? we zitten nog te wachten op de nipt uitslag als ik die binnen heb kan ik pas echt genieten...

Ik ben nu op vakantie we hadden vertraging en daardoor een nacht niet geslapen. Dus dacht nou dat word alleen maar slapen....maar het rare is voel me super lekker hier? Normaal werd ik rond etenstijd super moe. En nu sta ik fit op tussen de middag slapen we ff 2 uurtjes en pas tegen een uur of 23 gaan we slapen. Ben niet meer misselijk en voel me eigenlijk niet zwanger voel me weer gewoon. Daardoor wel soms de gedachten van uhhhh zit het wel nog goed... Maar buikje groeit goed dus denk dat ik er maar gewoon van moet genieten? we zitten nog te wachten op de nipt uitslag als ik die binnen heb kan ik pas echt genieten...

@MDNS, leuk dat jouw buikje ook zichtbaar is :D wel vervelend dat jouw maat er iedere x van tussen is. Zelf kijk ik ook op marktplaats, misschien dat je daar iets leuks kan vinden? 

Vandaag ben ik 15 weken en sinds zaterdagavond heb ik ineens steken in mijn rechter en linkerzij, gisterenavond ook in mijn linker borst. Heb er een warme kersenpittenzak tegen gehouden en daar werd het minder warm, vanmorgen een warm bad genomen en toen was het ook weg maar nu heb ik onder in mijn buik toch weer steken.. herkennen jullie dit? Hoort dit bij de zwangerschap?

Hoi allemaal, wil me graag bij deze groep aansluiten
Nu 12 weken zwanger van onze eerste kindje.. 22 febr uitgerekend! Vind het zo spannend.. zeker nu we volgende week 2 weken op vakantie gaan. vliegen maandag naar italie!

Groetjes

@Neikolein, zeker herkenbaar! Kan zowel bandenpijn zijn als een blaasontsteking. Handig is om je urine even te laten controleren bij je huisarts voor de zekerheid. Bandenpijn kan erg vervelend zijn,ik heb daar ook sinds een week last van. Schijnt meer voor te komen rond week 15 / 16 en dan later week rond week 22/23. 

@neikolien zeker herkenbaar heb zowel links als rechts bij mijn lies af en toe een scherpe steek en soms als ik me in bed omdraai volgens de vk is het bandenpijn of je baarmoeder die zich oprekt. Hey@peg leuk we schelen maar 4 dagen?en veel plezier op vakantie ik zit nu in turkije doet me echt ff goed lekker luieren, niet koken, werken en soppen? ff van genieten!

Hoi allemaal, 
Heb al een klein stukje terug gelezen. Zo herkenbaar allemaal!
Ik ben uitgerekend op 21 februari. Nu 12 weken en 4 dagen. Zou het dus leuk vinden om hier wat mee te lezen/kletsen eventueel als dat nog kan! 
Groetjes!

Hoi, lijkt me leuk om mee te kletsen!
Ik ben vandaag 12 weken. 26feb uitgerekend en de 16e eindelijk mijn 2e echo na 5 weken geduld.....
Ben zo ontzettend nieuwschierig!
Liefs Roxanne. 

Terug
Bovenaan