uitgerekend februari 2019

Oh, wat vond ik het fijn om deze berichten te lezen! (eerste en laatste pagina gelezen). Ik heb mij net aangemeld op deze site, ben 20 februari uitgerekend. Ik meld me dus ook graag aan bij dit topic! 
'Fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is en gespannen. Ik had gisteren en eergisteren buikkrampen, maar dat waren volgens mij mijn darmen die overhoop lagen. Dat vind ik spannend, al die gevoelens en angstige gedachtes. 
Ik meld me graag aan bij dit topic! :) 

Hoi Dames,
En welkom voor de nieuwe dames! Jesicaaa ik heb het zelfde ik kan volgende week eindelijk na 4 weken ook weer voor een echo. In de tussentijd heb je inderdaad zo iets van ooh gaat alles wel goed? Daarom heb ik van de week een doppler gekocht daarmee kan je het hartje horen. Na enige tijd zoeken had ik het dan eindelijk gevonden!! Wat fantastisch is dat zeg! Nu aantal dagen later heb ik het weer gedaan en hij of zij was aan het bewegen joh! Dat hoor je ook allemaal! Echt heeeel leuk om te doen. Zo kom je de 4 weken wachten wel door! Dus misschien een tip voor de ongeduldige dames?? 

Wat een leuk idee RebeccaSam! Kan dat verder geen kwaad om te veel te doen? Zal vast niet. Super leuk en handig om jezelf wat gerust te stellen. Zeker nu de kwaaltjes afnemen en je inderdaad soms denkt: gaat alles goed daarbinnen :)

Het kan geen kwaad. Maar ik probeer het niet te vaak te doen. Omdat het ook wel is voor komt dat ik het kindje even niet vind. En als je het dan te vaak doet en je vind het kindje niet. Maak je jezelf alleen maar gek terwijl er niks aan de hand is. 

RebeccaSam ik heb precies hetzelfde :) geeft mij eens in de zoveel tijd net dat beetje bevestiging waar ik anders onnodig lang in onzekerheid zit en mezelf gek maak. Plus zodra je de baby gaat voelen heb je het niet meer nodig 

Wat 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben met die onzekerheid tussen de afspraken in! Heb nog zeker wel kwaaltjes en heb ook wel het idee dat mijn buik aan het groeien is, maar toch... je voelt niks.
RebeccaSam, dat heb ik eerder gelezen! Maar stond (uiteraard...) ook weer kritiek tegenover. Maar eeeh, hoe luister je met zo'n doppler dan eigenlijk?

@Gavina een vriendin van mij wil het toevallig ook voor mij doen en die zegt: niet voor de 16 weken. Het komt te vaak voor dat ze het ervoor mis hebben. 

Terug
Bovenaan