uitgerekend februari 2019

Hey dames!
Ik wil mij ook graag aanmelden bij deze topic!
Ik ben 19 februari uitgerekend. 
Hebben jullie veel kwaaltjes? Mijn misselijkheid is zo goed als weg. Maar ben zo moe, heb helemaal geen energie. 
En erg veel pijn onderin mijn buik/blaas. Heel vervelend!
Liefs Anja 

Herken het jessica... mijn volgende echo is pas 5 september ( wordt dan mijn 3e echo) en vind het zo spannend... vorige echo was ik zo stik zenuwachtig ik denk dat ik dat wel blijf houden bij elke echo

Hoi anja,

Ik heb ook zo geen energie ben 22 febr uitgerekend.. verder mag ik nog niet klagen hoe ik me voel, in de nacht vaak plassen .. wel last van schimmelinfectie gehad ( ben daaar gevoelig voor) weet niet of meer dames daar last van hebben met de zwangerschap... 
Nog andere dames die ook op vakantie gaan komende tijd? ik vlieg maandag voor 2 weken.. heb er zin in maar vind ook stiekem wel spannend ;) 
Groetjesssss

Weet je waar ik benieuwd naar ben... of het 'klopt' wat ze zeggen met betrekking tot het krijgen van een meisje of jongen.. straks of op het eind wanneer iedereen het geslacht weet.
Zo denkt iedereen dat ik een jongen krijg omdat ik naast moeheid en duizeligheid nog niet boven de wc heb gehangen of last heb gehad van extreme misselijkheid..
Zouden de theorieën echt zijn? Of blijft dat 50/50 gokken. Wat denken jullie?

@MarsieK

Bij mn 1e zwangerschap ben ik misselijk geweest tot de 16e week.. dit werd een jongen

Nu zwanger van de 2e en vanaf het begin al last van acne terwijl ik dat echter nooit heb.
En helemaal geen last van misselijkheid.
Bij mij denkt iedereen dat dit een meisje wordt (ik zelf trouwens ook)

Nog even 1.5 maand wachten tot we weten wat het wordt! ?

Hoi, 
Ik ben bij mn eerste zwangerschap nooit misselijk geweest, geen acne niets, alleen bekkenklachten. Het werd n meisje.
En nu 14 weken zwanger, en weken kotsmisselijk geweest, last van acne, vreselijk moe. Echt heel anders zwanger. Nu denkt iedereen juist n jongetje. 
Voor mij klopt die theorie dus niet. ;)

Ik heb eergisteren een angelsound doptone gekocht. Het was even zoeken en gedacht dat ik het gevonden had, was het mijn eigen hartslag. Uiteindelijk wel kunnen vinden.  Zo'n snel hartslagje, zo bijzonder.  Goed voor de stresskip in mij! Echt een aanrader, al moet je niet in paniek raken als je het hartje niet kan vinden 

Ik heb volgende week een pretecho.. mijn volgende echo is pas de 20 weken echo en daar kan ik echt niet op wachten.  Dus woensdag geslachtsbepaling ??

@WondertjesB en P.. dan kan er inderdaad weinig van de 'theorie' worden gezegd. Haha, wel 'grappig' dat bij jullie beide zwangerschappen anders zijn. Dan zou je inderdaad denken dat het dit keer van het andere geslacht kan zijn. Bijzonder als je er over nadenkt dat het geslacht van het kindje ook een andere invloed kan hebben op je lichaam. 
@Ambervb leuk dat je een pretecho laat maken. Wij zijn nog zooo aan het twijfelen: wachten tot de 20 weken echo of toch een extra echo laten maken. Aaaaah!

Terug
Bovenaan