Hoe gaat het met iedereen?
Ik moet even mijn ei kwijt denk ik. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik eigenlijk weinig kwaaltjes gehad, alleen vermoeidheid en in het begin obstipatie. Gelukkig was die obstipatie weg na drie dagen laxeermiddel gebruik en kon ik daarna gewoon zonder laxeermiddel weer dagelijks naar de wc. Maar de vermoeidheid is gebleven en nu nog steeds aanwezig, ben nu bijna 16 weken.
Ik ben hierdoor echt niet meer gemotiveerd in mijn werk en heb het gevoel dat er niks uit mijn handen komt, zowel op het werk als thuis. Ik wil heel graag dingen doen en regelen en opruimen in huis, maar ben zo futloos dat ik vaak alleen maar op de bank hang zodra ik thuis kom. Dat begint me te frustreren. Herkennen anderen dat? Ik zeg ook wel vaker tegen mezelf dat ik me niet zo moet aanstellen.. dan ga ik wel wat langer door, maar uiteindelijk moet ik dan later toch echt bijkomen, een dutje doen of extra vroeg naar bed.
Ik hoop dat ik niet de enige ben.. voel me er af en toe echt naar van. Zelfs leuke dingen voelen dan als een opgave omdat het weer extra energie kost..