uitgerekend februari 2019

Ik heb straks echo voor geslachtsbepaling! Ik vind het zoooo spannend! :) maakt me op zich niets uit wat het wordt hoor maar ik ben gewoon zo ontzettend benieuwd! Ze zeggen dat je als aanstaande moeder een gevoel hebt maar ik kan daar geen pijl op trekken. Zal morgen laten weten wat het is geworden ;)

Spannend. Die had ik van de week ook. Flink aan het springen geweest maar helaas lag de baby er niet goed voor :) volgende week nog een keertje. Nog even spannend.

Heel misselijk geweest de eerste 12 weken en flink moe. Na de 12 weken echt een stuk beter. Ben nu 15.5 week en bijna niet meer misselijk en zo moe. 

We krijgen een meisje! Ze is nu al koppig want het duurde even voordat ze het liet zien, ze lag precies met de navelstreng tussen haar beentjes. Wat een geweldig moment was dat! ??

Gefeliciteerd Ongeduldje en partner :) Wat heerlijk om het te weten, nou kan je lekker shoppen. Wij hopen het maandag te horen

Hoe gaat het met iedereen?
Ik moet even mijn ei kwijt denk ik. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik eigenlijk weinig kwaaltjes gehad, alleen vermoeidheid en in het begin obstipatie. Gelukkig was die obstipatie weg na drie dagen laxeermiddel gebruik en kon ik daarna gewoon zonder laxeermiddel weer dagelijks naar de wc. Maar de vermoeidheid is gebleven en nu nog steeds aanwezig, ben nu bijna 16 weken. 
Ik ben hierdoor echt niet meer gemotiveerd in mijn werk en heb het gevoel dat er niks uit mijn handen komt, zowel op het werk als thuis. Ik wil heel graag dingen doen en regelen en opruimen in huis, maar ben zo futloos dat ik vaak alleen maar op de bank hang zodra ik thuis kom. Dat begint me te frustreren. Herkennen anderen dat? Ik zeg ook wel vaker tegen mezelf dat ik me niet zo moet aanstellen.. dan ga ik wel wat langer door, maar uiteindelijk moet ik dan later toch echt bijkomen, een dutje doen of extra vroeg naar bed. 
Ik hoop dat ik niet de enige ben.. voel me er af en toe echt naar van. Zelfs leuke dingen voelen dan als een opgave omdat het weer extra energie kost.. 

Terug
Bovenaan