uitgerekend februari 2019

Thanks voor de opties @Neikolein en @memynwurding helaas hoorde mn man van de week dat hij helaas voorlopig geen vrij kan krijgen :( nog maar even uitstellen dan..
Zijn er meer mensen met bandenpijn? Vandaag denkik wel het meeste last van sinds de zwangerschap.. (16wkn).
Maargoed als ik me bedenk dat het de baby is die gewoon ruimte nodig hebt kan ik er wel mee leven.. Alleen is het zo een naar gevoel.. morgen weer langs bij de verloskundige sinds 4 weken, ik ben benieuwd om het hartje weer te horen:)

Hi MDNS,
Bandenpijn heb ik ook af en toe. Meestal met snel opstaan, als ik moet niezen/hoesten of als ik teveel aan het doen ben. Maar het is niet zo dat ik dit dagelijks heb.
ik denk ook dat ik de baby vandaag voor het eerst gevoeld heb, maar ik ben er niet zo zeker van, het voelde als een soort kriebel duw ofzo, heel moeilijk uit te leggen. Ben nu 16+4. Kan dit kloppen of verwar ik me met mn darmen?

Hoi Me-L,

Gelukkig heb ik het niet elke dag maar vandaag wel langer achter elkaar.
Je kan de baby echt al voelen hoor! ik heb al iets van 2 weken het idee de baby regelmatig te voelen.. En het ''gevoel'' dat ik erbij krijg is echt heel anders dan wanneer mijn darmen rommelen. Ik heb nu sinds bijna een week wel dat ik bijna elke dag wel een schopje of kriebeltje voel, zo leuk! ik ben nu 16+1 en heb ook wel het gevoel dat het nu iets duidelijker is.. 

Oh wat leuk dat je de baby al voelt! Ik heb nog niet bewust iets gevoeld. Ben wel heel benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Kan natuurlijk ieder moment. Ben morgen 17 weken alweer.
Vanavond ga ik voor het eerst zwangerschapszwemmen haha. Ben benieuwd. Morgen weer op controle bij de verloskundige :) hopelijk gaat alles goed.

@MDNS (en alle anderen die bandenpijn hebben). Wat bij mij goed helpt is een soort band onder om mn buik doen. Ik heb zelf de Carrywel support buikband (gehaald bij de babydump, maar andere winkels hebben het vast ook wel). Ik neem hem meestal gewoon mee, als ik last krijg doe ik hem om. Omdat ik nog geen zichtbare buik heb (en toch al 16+3), past deze ook prima onder de 'gewone' kleding. 
Ook ik heb het kindje nog niet zelf gevoeld, maar ik hoop dat dat niet heel lang meer gaat duren.

Ik heb ook wel last van bandenpijn, meestal bij snel opstaan of niezen inderdaad enzo. Maar niet zo erg dat het echt storend is. Ga vaak even wat rustig zitten als dat mogelijk is, dat helpt vaak wel. 
Verder voel ik de baby ook al. Heerlijk om dat weer te voelen. 2 jaar geleden zwanger geweest van ons eerste kindje, dus weet heeel zeker dat het de baby is die ik voel. Het blijft prachtig, die bewegingetjes :)

@memynwurding bedankt voor de tip! Op dit moment is het wel te doen dus vind ik het nog niet persé nodig, maar misschien kom het nog;).
Gisteren weer bij de verloskundige geweest en het hartje weer gehoort, toch weer een geruststelling:)
Mijn buik is ook nog niet bijzonder dik ofsow hoor. nu 16+3 vandaag (ik zie het wel, van mezelf redelijk platte buik) Maar voor andere ziet het eruit alsof ik een paar kilotjes ben aangekomen haha. 

Terug
Bovenaan