uitgerekend februari 2019

Bandenpijn is niet bekend voor mij, ik moest het ook even Googelen ;) Wel heb ik soms steekjes dichtbij mijn schaambeen, en richting navel. Dat zal wel de groeiende baarmoeder zijn? 
Ik kan niet wachten tot ik het wondertje mag voelen! Ben zo benieuwd hoe dat voelt! Ik had vorige week wel een raar gevoel, en ik had het gevoel dat dat de baby was. Het lijkt mij alleen vroeg (14+4). Daarna nooit meer gevoeld. 

@Floraa zou gerust de baby kunnen zijn hoor. Ik had het zo vroeg ook al alleen dan ook echt heel soms maar. Je herkent het vanzelf als het over een aantal weken meer/beter voelbaar is :) In principe zouden die steekjes ook bandenpijn kunnen zijn. Aangezien die banden meerekken als je baarmoeder groeit.. Ik heb het soms echt per dag en heb dan ook echt het idee dat mn buik de dag daarna dikker is haha. Dat kon goed volgens de verloskundige omdat het echt in ''groeispurtjes'' gaat.

@MDNS, goed om te weten. Bedankt voor de informatie! 
Hoe zien jullie buiken eruit? Al een groot verschil met eerder? Of weinig verschil? 

@Floraa
Ik zie duidelijk verschil met mijn buik! nu moet ik zeggen dat ik voorheen ook wel echt een platte buik had haha.
Nu 16+5 en ik heb echt het idee dat (ook met die bandenpijn) mijn buik daarna weer een paar cm is gegroeid. Mijn verloskundige beaamde dit ook. En bij jou al wat te zien? Ik vind het toch wel leuk dat er wat te zien is! (beetje showen haha). Ookal denken andere mensen wss dat ik een kilo of 5 ben aangekomen;)
Zijn jullie in gewicht al veel aangekomen? het verbaasd me dat mijn buik groeit en ik nog amper 2 kilo ben aangekomen...

Ik zie ook duidelijk verschil in m'n buik hoor. Heb echt al n zwangerschapsbuik. Maar ben alleen nog maar 5 kg afgevallen. Ben morgen 17 weken.
Lijkt voor mij idd soms ook dat ik zoveel lijk aangekomen maar dat is dus niet zo. Maar die kilo's komen vast wel n keer haha.

Bij mij is het ook al zichtbaar maar toch lijkt het idd alsof je gewoon wat vakantie kilo's bent aangekomen. Maar het zal nu wel steeds harder gaan. Qua gewicht ga ik volgende week weer even kijken hoe het ervoor staat, was eerst wat afgevallen en daarna weer wat aangekomen en zat 2 weken terug op mijn oude gewicht, maar nu met onze klus/verhuis vakantie heb ik toch wel flink slecht gegeten haha dus het zal wel schrikken worden?

Hoi dames,
Ben nieuw hier in dit topic. Ben op 4 februari uitgerekend van mijn eerste kindje. Ben deze week 17 weken zwanger. Omdat ik geen vriendinnen of familie heb in mijn omgeving die zwanger zijn leek het mij toch ook wel leuk om ervaringen uit te wisselen met andere die ook zwanger zijn.
Tot nu toe verloopt de zwangerschap voorspoedig. Momenteel eigenlijk weinig klachten. Heel af en toe wat banden pijn bij te snelle of onverwachte bewegingen. 
Heb de baby nog niet gevoeld, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.

Ik heb precies hetzelfde als jou, MDNS: eerst een platte buik, nu lijkt het een soort van plaatselijk aangekomen. Ik ben krap aan 2 kilo aangekomen (15+3). 
P, ben je zoveel afgevallen door misselijkheid? 

Terug
Bovenaan