uitgerekend februari 2019

Floraa; klopt, ik ben idd zoveel afgevallen door de misselijkheid. Maar kan ondertussen weer alles eten Gelukkig 

Hallo,
ik ben uitgerekend voor 2/2/2019. Nu 18weken en nog steeds enorm missellijk en braken. Ik zie af van mijn migraine en kan helaas geen medicatie nemen buiten paracetamol :(. Ik ben nog steeds niets bijgekomen en zelfs afgevallen :((( het mag beginnen keren want ik wil genieten van mijn zwangerschap!
Het is mijn 2e zwangerschap.(zoontje van 5) en nu is het ook een jongen :))))
2 jongens dus maar 2 verschillende zwangerschappen!

Nadia N wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt.. hopelijk neemt het snel af en kun je gaan genieten. Gefeliciteerd wel met je zwangerschap:)
Ik heb gisteren voor het eerst bewust de baby gevoeld! :) had ik al eerder gevoeld maar toen twijfelde ik of het niet gewoon mijn darmen waren haha. Zo leuk! ?

Nadia N gefeliciteerd met je zwangerschap, wel heel vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Hopelijk verdwijnt dit snel.
Heb de baby nog niet gevoeld, maar mogelijk ligt de placenta aan de buikwand dus kan het ook wat langer duren. Over een goede week weten we meer. 
Vind het lastig te zeggen of mijn buik gegroeid is. Heb geen platte buik, draag nog steeds mijn eigen kleding. Volgens mijn man is mijn buik wel al gegroeid. 

Wat leuk om allemaal weer te lezen. Ook ik kan niet zeggen dat ik de baby al heb gevoeld. Weet ook niet goed hoe ik dit gevoel moet herkennen. 
Ik ben nu 17+1 En nu 1,7kg aangekomen. Wel leuk om nu een klein buikje te zien. Het besef komt steeds meer.
Als ik moet niezen doet het trouwens wel zeer, ik moet me echt een beetje klein maken en niet rechtop niezen haha.
Nog even geduld tot 19 september en dan weten wij het geslacht!

Balen Nadia N dat je nog steeds zo beroerd bent.. lijkt me zo lastig. Ik heb zelf ook migraine gehad in de eerste weken maar dat is gelukkig over. Hopen dat het maar snel voorbij is.
@MarsieK het is ook lastig om te voelen hoor, het lijk toch best veel op je darmen. Maar waarschijnlijk komt er wel een keer dat je denk, hé, dat is iets anders :).
Wil iedereen hier weten wat het wordt of zijn er ook nog mensen zoals wij die voor de verrassing gaan? ;)
Van het weekend trouwens 1 dag ontzettende bandenpijn gehad en echt het idee dat mn buik ineens weer veel meer naar voren komt haha.

Wij weten al (voor bijna 100% zeker) dat we een meisje krijgen. Zo leuk! Het voelt serieus een stuk echter nu we het geslacht weten. Je kan het dan "ze" noemen ipv "het" bijvoorbeeld. 

Nog 2 weken wachten op de 20 weken echo. Helaas ligt bij mij de placenta vooraan dus de verloskundige denkt dat het wel tot 24 weken kan duren voor ik haar echt kan voelen. Gelukkig mag ik tot die tijd wel afentoe langskomen om het hartje te luisteren.
Toch een bevestiging dat het goed gaat. 
Andere meiden die ook nog steeds onzeker zijn? 

Terug
Bovenaan