uitgerekend februari 2019

Wila
voel me niet onzeker over hoe het gaat met de zwangerschap en baby. Het hartje horen is wel een fijne bevestiging. Hebben zelf een doppler gekocht. Dus kan op ieder moment dat we zelf prettig vinden. 

Hey, 
ik ben nieuw hier in de groep en heb met veel plezier jullie ervaringen hier gelezen. Ik ben momenteel 15weken zwanger van ons 2de kindje. Deze keer wordt het volgens de NIPTest een meisje ? We hebben al een zoontje van 9 jaar... De zwangerschap van mijn zoontje verliep als een droom tot ik ongeveer 7 maand zwanger was en zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben en er allerlei kwaaltjes de kop op staken ? Maar we brachten een kerngezonde zoon ter wereld dus we mogen niet klagen. 
Deze keer is het wel echt helemaal anders! Al op 5 weken zwangerschap was ik de hele dag door echt ziek ?? Nu, 10 weken later begint het te beteren maar heb ik nog steeds heel snel last van misselijkheid bij het teveel of te weinig eten of te gulzig drinken...
Zijn er hier trouwens nog damens die behalve plat of bruis water niets kunnen verteren? 
Vele groetjes ?

@Wila een meisje, super leuk! Ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg maar mn man wil het echt niet weten.. dusja dan wil ik het ook niet. Verder maakt het me ook niet uit wat we krijgen hoor.. het is de eerste dus het is allebei heel leuk;)
De verloskundige zei bij mij ook dat mn placenta vooraanlag (11 weken), maar daarna kreeg ik nog een echo met 13 weken door de verloskundige die geen echt diploma heeft voor echoscopie en die zei juist dat mn Placenta achterin lag.. dus ik weet het niet meer zo goed.. wel voel ik mijn kindje gewoon bewegen, wel alleen heel erg vanonderen boven mn schaambeen en aan de zijkanten bij mn banden zegmaar.. dus ik denk dat het alsnog misschien wel aan de voorkant ligt.. Wij hebben 28 september de 20 weken echo.. ben benieuwd en vind het toch best spannend..
Welkom voor alle nieuwe mensen hier:)
@ Debby DB balen zeg dat je zo beroerd bent! hopen dat het snel beter gaat.. 

@P, gelukkig dat het nu weer beter gaat! 
Welkom Debby DP, ik wist niet dat je met de NIPT test kan ondervinden of het een meisje of een jongetje wordt. Wat gaaf: een meisje! Wat vervelend dat sommigen nog zoveel last hebben van misselijkheid.. Bij mij heeft gember (yuk) goed geholpen, niet volledig, maar ik had minder de neiging om over te geven. 
Wij hebben a.s. vrijdag de geslachtsbepaling, oehhhh, zin in! Ook spannend. 
Hebben jullie al (veel) spulletjes gekocht of gekregen? Wij hopen in december/begin januari te kunnen verhuizen, lijkt mij echt totaal geen lekkere timing. Maar liever dan even doorbikkelen dan in dit huurhuis bevallen. 

Hoi dames... woensdag 16 weken echo gehad... was zo spannend we weten nu ook wat we krijgen maar dat gaan we proberen tot het eind geheim te houden hihi...   maar sinds vanmorgen met lage rugpijn opgestaan .... nog nooit eerder gehad... maak me gelijk altijd weer zorgen... ohhh wie herkent dat... ben soms zo bang dat er wat mis is... fijn weekend alvast dames... 

Hoi @Pegg,
Leuk! nog een poosje stilhouden dan ;)
Ik heb zelf juist meer hoge dan lage rugpijn, maar kan ook komen door je houding bijvoorbeeld.. Als je bijvoorbeeld meer hol gaat lopen met je rug. Lekker rustig aandoen vandaag dan maar:)
@Floraa wij hebben best al veel gekocht.. vorige week zaterdag voor de kinderkamer en de wagen e.d. wezen shoppen.. Heb gewoon zo geen zin om dat met een dikke buik te doen en de voorpret is zooo leuk:) Spannend dat je moet verhuizen zo laat in de zwangerschap, ik hoop dat er genoeg mensen zijn die jullie kunnen helpen, dan kan jij mooi aanwijzingen geven en alles lekker inruimen;)
Ik heb zelf bekkenklachten vanaf het begin van de zwangerschap dus ik probeer zo veel mogelijk werk te verzetten nu ik er zeker van ben dat het nog kan.. Anders ben je straks zo afhankelijk van anderen mocht ik minder kunnen. 
Wanneer staat jullie 20 weken echo gepland? Vind het stiekem best wel spannend :) bij mij 28 september dus nog 3 weekjes te gaan!

Vandaag 16 +2! Mijn buik groeit al heel erg hard. Vooral eind van de middag en savonds is deze nog groter dan sochtends. 
Aankomende maandag hebben we een pret echo met daarbij een geslachtsbepaling, spannend! 20 weken echo staat ook gepland begin oktober.
Nu na 15 weken eindelijk meer energie en niet zo misselijk meer. Ik voel mij meteen een heel stuk beter! 

Ik heb dinsdag over een week al 20 weken echo! Heb zin om ons meisje weer te zien :) ik voel haar nu steeds vaker en duidelijker. Super gezellig zo! 

Terug
Bovenaan