Uitgerekend februari 2020

Mandy: mooi dat je mee wilt doen, is opzich prima te combineren met werk, je krijgt elke week 4 flessen en je mag zelf bepalen welke dagen je plast en hoevaak.. je hoeft het als je tijd gebrek hebt maar 4 dagen in de week mee te doen en ook maar 1x per dag met bijv je ochtend urine. Mocht je op de ophaaldag niet thuis zijn dan kan je met de chauffeur afspreken waar je de flessen neer zet.. hij pakt die dan en zal nieuwe neerzetten. Dus je hoeft er niet persee voor thuis te zijn. Zal er echt als ik jou/jullie was er over na denken. Ze hebben een heel zwembad vol urine nodig om daar 1 schoenendoos poeder uit te halen voor de behandelingen. Het is voor ons een kleine moeite.. plassen doe je toch wel en even opvangen in een maatbeker en dan in een fles doen is eigenlijk maar een kleine extra handeling.
hoe mooi is het dat wij vrouwen kunnen helpen om ook zwanger te worden door alleen maar onze plas af te staan. ❤️

Vandaag heb ik mij ook aangemeld voor Moeders voor Moeders. Ben super benieuwd. Zelf ben ik zwanger geworden dmv Clomid 50mg. We waren al een jaar bezig toen bleek dat ik PCOS had. Het komt er op neer dat je dan heel veel eitjes aanmaakt maar er geen één wil springen. Gelukkig dmv medicijnen al snel de eisprong kunnen opwekken en in de 4e ronde zwanger geworden. Daarom vind ik ook dat ik iets terug kan doen voor moeders waarbij het (nog) lastiger gaat. 
@ Engwaetir Qua zwangerschapstest weet ik niet of je echt kan aflezen dat je met een dikke streep je ook zeker weet dat het goed zit. De zwangerschapstest meet het HCG hormoon in je urine. Dit wordt steeds hoger naarmate de zwangerschap vordert (tot en met week 10 dacht ik). Dus hoe meer HCG hormoon in je urine hoe sneller de test een dikke vette streep laat zien. Natuurlijk is het wel zo dat HCG hormoon wordt aangemaakt omdat je een kindje in je buik hebt en je lichaam hard aan het werk is. Maar volgens mij kan je er verder niet veel uit opmaken, sorry! Het zou zo fijn zijn als je nu al wist dat het goed komt met je kindje he.. 
Hebben jullie al last van zwangerschapssymptomen? Op dit moment zit ik zelf in week 6 en pff ik krijg steeds meer last van maagzuur en zo'n last van mijn onderrug. Ook ben ik ontzettend moe en zijn mijn borsten niet normaal groot. Omdat wij in een traject zitten hebben we de zwangerschap al bekend gemaakt aan onze ouders en broers en zussen. Dit is echt heel fijn dan kan ik er gelukkig over praten. Wij zijn nu aan het aftellen naar de eerste echo. Zo benieuwd naar!

@Engwaetir Ik had niet direct een knal streep hoor. Moest even minuutje wachten en in het begin kwam er een heel vaag streepje. Een week verder kwam er pas sneller een streep. 
@Piioenroos wat fijn dat je nu zwanger bent geraakt! Gefeliciteerd. Ik wacht even na de eerste echo en dan maak ik een afpsraak met moeders voor moeders. Ik zit nu ook op 6 weken en ik ben vaak in de avond misselijk en ben over het algemeen gewoon heel erg moe. Borsten doen af en toe zeer en zijn wel iets groter maar niet heel erg. Tot nu toe hetzelfde als met de zwangerschap met mn dochter :)

Zie berichten over moeders voor moeders. Ik ga ook zeker mee doen hieraan ik wacht alleen nog even tot na de echo 26 juni. Vorige keer was ik 2 weken bezig met moeders voor moeders en toen moest ik t afzeggen ivm een BBZ. De echo van woensdag gaat me hopelijk zekerheid geven dat het echt groeit en misschien gaan we al wel een hartje horen, dan hebben we dubbele bevestiging dat het goed gaat! Vind t erg spannend en ben tot woensdag nog wel een beetje bang dat t niet goed gaat. Eigenlijk ook niet echt symptomen.. was erg moe maar dat gaat beter nu. Heb alleen dat me borsten groter zijn en soms doen ze pijn en af en toe wat menstruatie pijn onderin me buik. 

Hoi Allemaal.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben ook uitgerekend in februari, ik ben zwanger van ons 2e kindje. 
Heb begin dit jaar een BBZ gehad met operatie. Dus vind het nu erg spannend allemaal. Ik ben nu rond de 6 weken zwanger. En heb over een dikke week pas een eerste echo vanwege op vakantie zijn. Nog langer in onzekerheid zitten dus. 
Hier ook last van wat kwaaltjes. Nog niet zo erg als de vorige zwangerschap. Met vlagen misselijk, maar voornamelijk moe/ slapeloosheid, hoofdpijn en gevoelige grote borsten.

Ook ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders. Vanwege een zomerstop kan ik pas in augustus beginnen. Genoeg tijd om te ontdekken of deze zwangerschap wel goed zit. 
Ondanks dat ik geniet van de vakantie merk ik dat ik echt zit te wachten tot ik thuis ben en de echo kan krijgen..

Hoi Allemaal.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben ook uitgerekend in februari, ik ben zwanger van ons 2e kindje. 
Heb begin dit jaar een BBZ gehad met operatie. Dus vind het nu erg spannend allemaal. Ik ben nu rond de 6 weken zwanger. En heb over een dikke week pas een eerste echo vanwege op vakantie zijn. Nog langer in onzekerheid zitten dus. 
Hier ook last van wat kwaaltjes. Nog niet zo erg als de vorige zwangerschap. Met vlagen misselijk, maar voornamelijk moe/ slapeloosheid, hoofdpijn en gevoelige grote borsten.

Ook ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders. Vanwege een zomerstop kan ik pas in augustus beginnen. Genoeg tijd om te ontdekken of deze zwangerschap wel goed zit. 
Ondanks dat ik geniet van de vakantie merk ik dat ik echt zit te wachten tot ik thuis ben en de echo kan krijgen..

Wat fijn dat jullie ook mee doen / gaan doen aan moeders voor moeders! 
Ze hebben indd van 1juli tot 28 juli een zomer stop.. ik begin daardoor zelf ook pas 30juli.. dus opzich kan je, je al aanmelden en krijg je de test enzo.. dan zal je zelf horen dat je na de zomer stop start.
ik heb opeens sinds gistere avond een maagpijn.. om gek van te worden! Ben al een maag patiënt dus ben hier niet blij mee.. verder gevoelige borsten en naar de wc gaan lukt niet echt.. zo blij als de eerste weken achter de rug zijn want vind er tot nu toe nog niets aan.. hahaha 

Terug
Bovenaan