Uitgerekend februari 2020

Ja het is bij mij toch echt mis gegaan. Tijdens mijn avonddienst dinsdag ineens wee achtige kramp voor een paar uur en vlak voor dat ik naar huis ging, verloor ik ineens alles op het toilet. Veel grote stukken weefsel van ong 10 cm in de lengte en het was alsof de kraan open was gezet. Zo enorm veel bloed! Maar nadat ik alles kwijt was, was het toch wel een enorme opluchting op de een of andere manier. Kramp was ook ineens over en het meeste bloeden ook. Gisteren bij de vk zat er nog een mini blaasje van nog geen mm groot en wat oud bloed. Ze zei dat het al mooi aan het herstellen was allemaal. Dus dat scheelt wel. Voor nu maar even kalm aan. Denk dat wij na de zomer maar weer eens verder kijken :)

marisha:ik heb een x aantal jaar geleden (denk nu 6jr) een ongeluk gehad en toen een breukje in m’n onderrug opgelopen.. zal altijd een zwakke plek zijn en blijven.. dus heb al een enorme zwakke rug en word alleen maar zwakker en pijnlijker door de zwangerschap.. sliep heel weinig door pijn en las dat een zwangerschapkussen dat kan oplossen en dat heeft t zeker gedaan!! ? slaap weer een stuk beter al is de pijn nog zeker aanwezig. (Zie foto welke kussen ik heb, sorry van boven af genomen dus miss niet helemaal goed te zien).
susannaaaa: ohh wat naar voor je meid! Denk ik de angst van iedere zwangere vrouw! Wel fijn dat jij toch opgelucht bent en het hopelijk snel een plekje kan geven! Sterkte de aankomende tijd! ❤️
channt: al wat meer duidelijkheid bij jou of t allemaal nog goed zit?? Hoe voel je je? Hoop voor je dat het gewoon wat bloed verlies was wat geen kwaad kan en dat je nog steeds een mooi wondertje draagt! 

Vandaag de eerste echo gehad en alles is goed! Zo opgelucht! Ook heel bijzonder om te zien! Eigen berekening zat ik op 7+2 en (vroege) echo op 7, dus van 20feb naar 22feb gezet. 
27e me volgende echo ? 

Bij mij nog steeds geen duidelijkheid.. na 12 dagen bloedverlies is het gelukkig wel gestopt. Ik zou vandaag precies 8 weken zijn. Kon helaas niet eerder bij de Verloskundige terecht dus ik hoor dinsdag pas of het nou een miskraam is geweest of dat ik nog zwanger ben van ons wondertje. Heb geen pijn/kramp gehad. Wel wat kleine stolsels verloren maar relatief weinig bloedverlies. Heb nog een klein beetje hoop dat het toch goed is... ik zit nu al 2 weken in onzekerheid .. word er echt gek van..?

Ook geen echo gehad?? Had dat persoonlijk in jouw situatie wel aangevraagd.. had t zelf ook aangevraagd door cyste die ze april hadden gevonden tijdens een echo (spiraal check). Is toch wel fijn om zo vroeg te zien dat het hartje klopt en alles goed is.. wachten tot 10 weken is veel te lang! 
Succes en hoop met je mee dat alles goed is! 

Hoi dames, ik ben in verwachting van ons 1e kindje. Uitgerekende datum 13/02/2020. Eerste echo gehad bij 7+4 en een duidelijk hartje gezien en gehoord. In week 6 paar dagen heel misselijk en moe en vanaf week 8 weer hetzelfde verhaal. Wil alleen maar slapen en vind al het eten smerig.

Terug
Bovenaan