Uitgerekend februari 2020

Hi hi,
Hier ook geschat 23 februari uitgerekend te zijn van nr 4! Mijn partner krijgt het zondag te horen met vaderdag :) voor hem is het zijn 1e kindje, wij hebben hier voor 2 miskramen gehad (april 2018 en met kerst 2018) nu hopen dat het goed zal gaan! Ben zelf kraamverzorgenden en straks mag hopelijk ik ook weer heerlijk verzorgd worden met deze wondertje. 8 juli eerste echo bij de gyn inv de miskramen. Spannend allemaal weer!

Hoi allemaal, ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Vond het ook nog wel spannend. Maar we mogen 1 juli al heen voor een intake! En 17 juli de termijn echo. Zo leuk!!!! Volgens haar berekening zit ik al op 6.2, maar volgens mijn berekening op 4.3... nou ja, dan maar even zien wat de stand van zaken nu precies is. 
Ik heb af en toe pijntjes en wat misselijkheid vlagen, maar verder gaat het (nog) prima. Ik heb al wel de indruk dat mijn buik wat verandert... kan dat al?

Gezellig al die nieuwe dames weer. Gefeliciteerd ?❤️
Ik heb trouwens nu al moeite met m'n buik verbergen. Is nu 2e zwangerschap en 4 weekjes zwanger maar m'n buik zwelt al lekker op door m'n darmen en hormonen. Ben benieuwd hoe lang ik 't kan verbergen vooral op m'n werk 

Hoi hoi ,
ik ben ook uitgerekend 13 feb,
hiervoor helaas 2 miskramen gehad..
heel erg spanend en afwachten.
27 juni de eerste echo .

[quote quote=10212708]Gezellig al die nieuwe dames weer. Gefeliciteerd ?❤️ Ik heb trouwens nu al moeite met m’n buik verbergen. Is nu 2e zwangerschap en 4 weekjes zwanger maar m’n buik zwelt al lekker op door m’n darmen en hormonen. Ben benieuwd hoe lang ik ’t kan verbergen vooral op m’n werk[/quote]
Dat heb ik dus ook. Mijn buik voelt nu al steviger aan, zwelt op. En volgens mijn eigen berekening zit ik op 4,4. Volgens verloskundige op 6,3. Afwachten dus nog... maar ik vraag me ook af hoe ik het geheim moet houden de eerste 3 maanden als mij  buik nu al zo een eigen leven gaat leiden, zo in de zomerperiode.....

[quote quote=10213034] Dat heb ik dus ook. Mijn buik voelt nu al steviger aan, zwelt op. En volgens mijn eigen berekening zit ik op 4,4. Volgens verloskundige op 6,3. Afwachten dus nog… maar ik vraag me ook af hoe ik het geheim moet houden de eerste 3 maanden als mij buik nu al zo een eigen leven gaat leiden, zo in de zomerperiode…..[/quote]
Hoe komt dat er zoveel verschil tussen jullie berekeningen zitten? 

Hoi allemaal, 

allereerst van harten gefeliciteerd.
Vandaag een positieve test in handen en als ik uitga van mn laatste menstruatie ben ik 22 februari uitgerekend. Ik heb al een dochtertje van 13 maanden.

zou me graag aan willen melden voor de fb pagina 

groetjes melanie

Terug
Bovenaan