Uitgerekend februari 2020

Ja ik weet het sinds vanochtend en ben ene kant blij maar aan de andere kant geloof ik het gewoon nog niet.. hahahaha
zo bijzonder om te weten dat je een wondertje in je hebt zitten.. 
en dacht ook meteen pff 9 maanden gaan denk ik lang duren.. hahahaha vond wachten op testen al lang duren 

Hi! 

Hierbij wil ik me ook aanmelden! 
Beetje spannend allemaal nog want 2 maanden geleden een miskraam gehad.. en al 1,5 jaar bezig met zwanger worden. Nu bijna 5 weken zwanger! 
Leuk om reacties van jullie te lezen, en dingen te zien die ik ook wel heb! 
Heb erg last van me darmen, en vlagen van misselijkheid komen voorbij. Vooral in de avond! 28e intake bij de verloskundige en pas 20 juli 1e echo. Wellicht ga ik vragen of dat eerder mag aangezien het al een x fout is gegaan! Xx liefs Mandy. 

Volgens mijn eigen berekening van de eerste dag laatste menstruatie ben ik nu 4+4 zwanger.. wel last van buik krampjes en ene moment honger en t andere moment misselijk.. gelukkig (nog) geen pijnlijke of gevoelige borsten/tepels :) 
nu vraag ik me af is t verstandig om al meteen een vk te bellen of nog even wachten?? Heb namelijk dus voor mijn NOD getest en vind t nog zo eng en zo bang dat t fout kan gaan.. NOD zou aankomende donderdag zijn.. als jullie in mijn schoenen zouden staan zal je dan eerst toch nog je NOD afwachten en op je NOD testen of gewoon een vk bellen?

Hi Sanne, ik heb meteen de verloskundige gebeld.. dit in verband met dat ze hier bij degene die ik wilde wat langere wachttijden hebben ivm de drukte! Bellen kan geen kwaad, en ik weet ook van de vorige keer met mijn Miskraam als ik vragen had ik meteen mocht bellen/langskomen.  Vond ik ook wel een erg fijn gevoel! 

Xx mandy. 

Ik heb nu zo een aanmeld formulier ingevuld en ga het afwachten.. ook meteen aangemeld voor moeders voor moeders ❤️
mocht ik het te lang duren met vk dat ze me bellen, bel ik zelf ff.

Hoi sanne,
Als donderdag je nod is dan ben je nu toch 3+4? En aanmelden bij de vk gewoon lekker doen. Dan weet je ook binnenkort iets meer waar je aan toe ben

Hallo, ik heb dit weekend ook een positieve test gekregen !
Ik zou nu dus 4 weken zwanger zijn van onze 3e kindje.
Begin dit jaar was ik ook al zwanger. 
Na een goede eerste echo heb ik een week later helaas toch te horen gekregen dat het hartje was gestopt.
Begin maart heb ik uiteindelijk een curretage gehad.
We zijn nu dan ook heel voorzichtig blij dat het toch weer redelijk snel gelukt is, ondanks dat ik al 36 ben !!

Terug
Bovenaan