Uitgerekend februari 2020

@SanneStar nou inderdaad. Aan de ene kant denk ik; er zit nou een speldenknopje daar, bezig om een kindje te worden. En aan de andere kant moet ik af en toe echt even tegen mezelf zeggen; ik ben zwanger...
En het duurt inderdaad allemaal erg lang! Ik wil de weken wel vooruit kijken... nog 2 weken dan heb ik intake en eerste echo. Kan echt niet wachten!
En als ik jou was zou ik gewoon bellen. Een positieve test is een positieve test!
@Susanaaaa dat lijkt mij ook wel, als je het ziet dat je dan pas de bevestiging hebt dat er echt een klein wondertje in je groeit. Pfff...nog een paar weekjes geduld...
@Mandy mijn darmen spelen ook op. En af en toe inderdaad zo'n gevoel van misselijkheid boven in mijn keel. En meerdere keren op een dag dat ik mijn baarmoeder voel. Die is al lekker aan het oprekken. Voelt ook niet zo fijn... maar ik heb me laten vertellen dat dat er allemaal bij hoort en ik heb het er graag voor over!
Ik snap dat je liever eerder heen wilt ivm je eerdere miskraam. Misschien kan dat ook wel, ik zou het gewoon vragen. 

Net terug van de eerste echo! Het hartje klopt! Zo blij mee :). Wel terug gezet naar 6 weken en 3 dagen.
Dinsdag eerste gesprek en 15 juli de volgende echo! 

Nadja haakman: nee ik heb een cyclus van 5 weken vandaar dat ik op 4+4 zit want ze tellen natuurlijk vanaf eerste dag laatste menstruatie. Ben vanmiddag door de vk gebeld en 18juli intake en 27juli echo! Zo spannend! Zit er ook aan te denken om een eerdere echo te laten doen op eigen kosten (37,50 vertelde de vk).
GEFELICITEERD ZachteG! ?
marisha: ja raar hè.. dat je weet dat er iets zit en t niet geloofd en dan tegen jezelf zit te lullen van het is echt zo.. dr groeit een klein wondertje, hahaha. 
Taartjuh: ohh wat fijn voor je! Kan zelf niet wachten op die eerste echo! Wil t liefst een lange slaap doen.. en maak me dan maar wakker op de dag van de echo ??

Hallo
Ik ben ook uitgerekend in febr. Is voor mij mijn 2de zwangerschap. Wel na een lange tijd.
Mijn eerste kindje is met 28 weken geboren. Met een spoed keizersnee. Ik ben best lang bang geweest en niet aan toe om zwanger te worden... 
Nu is hij bijna 7. En ik heb nooit gedacht nog eens zwanger te worden... 
Dus dit gaat spannend worden met name ook dat mijn gewicht ook niet echt geweldig is... 
Maar juli heb ik de eerste echo en een paar weken erna de intake gesprek in het ziekenhuis. Dus nog even geduld.... 
Succes met alles dames

Grtz

Ja 't is lastig tellen met een lange of onregelmatige cyclus. Maar je ei is altijd ongeveer 14 dagen voor je nod. Dus je vruchtje zal nu toch echt op 3+4 staan als je nu zou meten

35 dagen is geen lange of onregelmatige cyclus.. zelfs mijn vk zei 4+4.. maar als jij het anders ziet dan kan dat.. normaal word er van je 1e dag laatste menstruatie getelt dat was 16 mei.. als je dan zelf de weken telt kom je op 4+4 uit ;)

[quote quote=10213537]
Net terug van de eerste echo! Het hartje klopt! Zo blij mee :). Wel terug gezet naar 6 weken en 3 dagen.
Dinsdag eerste gesprek en 15 juli de volgende echo!
[/quote]
Wat fijn zeg!! Ik mag 3 juli.. dus nog even geduld :) Maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Terug
Bovenaan