Uitgerekend februari 2022

@riekieM, gisteren had je cb 1-2 toch? Dan lijkt 2-2 mij aan de vroege kant.
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

Mijn eisprong 22-5 en uitgerekend op 12-2-2022(als het goed blijft gaan)

Hoi!
Dit is mijn 4e zwangerschap!  Heel bijzonder om het weer mee te mogen maken..wat ik bij de andere zwangerschappen niet had begin ik nu al een buikje te krijgen! Voor mn gevoel staat mn buikje best strak maar door n shirtje heen lijkt het een vetrol.

@MamawensT ik had mijn eisprond rond de 13/14 mei en heb de 19/20 ste een bloeding gehad en zou de rond de 26/27 mijn menstruatie gehad moeten hebben en die bleef uit en ik heb getest tot 2 juni en pas de 8e een positieve test ( met avond urine misschien dat die daarom 1-2 weken aangaf? ik heb geen idee hoe ik dan zou moeten tellen haha.

RiekieM als je 14 mei je eisprong had zou je indd rond 4 februari uitgerekend zijn en zou je nu 5 weken zwanger zijn. Maar dan zou je wel echt een knal test moeten hebben misschien is het eitje toch iets later gesprongen of indd door de avond urine.

Wanneer heb je de echo?

Slapen jullie ook zo slecht?
Dit is mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw voor mij.
Ik heb verder nog niet veel symptomen, behalve vaker moeten plassen en opgezette buik vooral ‘s avonds. En ik slaap dan al de hele week verschrikkelijk slecht, ik wordt om de haverklap wakker. En niet omdat ik lig te denken of te piekeren ofzo, want ik val ook snel weer in slaap. Om dan vervolgens iedere drie kwartier tot uur weer wakker te worden.
Ben benieuwd of er meer last van hebben.
Ps: ik ben bijna 6 weken als het goed is

Net Moeders voor moeders langs geweest. Toch fijn om zo’n knaltest te zien! Verder namelijk weinig klachten, zeker vergeleken met m’n eerste zwangerschap, dus daar word ik een beetje onzeker van. Dit helpt wel! ☺️ https://postimg.cc/hhSz68tQ

Zeker LindaAM dat is heel normaal. Normaal sliep ik pas 12 ofzo en uurtje of 9 van nature wakker als ik niet hoef te werken. Nu red ik amper 23:00 en ben ik rond 8:10 klaarwakker... Ook meerdere keren s nachts wakker.

Terug
Bovenaan