Uitgerekend februari 2022

Hoi allemaal,

Mag ik ook meelezen en -kletsen?

Heb afgelopen zondag 6-6 positief getest (1dag voor NOD). Eindelijk na 2,5jaar zwanger (nu na 2e IUI) van ons tweede wonder. Ik ben in tegenstelling tot bij mijn eerste zwangerschap 6jaar terug nu wel heel gespannen vor de echo en of alles goed gaat. Hebben 30juni de eerste echo.

Sjalout, spannend. We hebben op dezelfde dag de echo? ik mag gelukkig al in de ochtend om 09.30 uur. En jij?

Hoe is het met de dames die vandaag de echo hadden of al gehad hebben?

Oh trouwens, wat leuk en fijn aan dit forum: de meiden die een kleine week op mijn uitgerekende datum voorlopen gaven vorige week aan flinke buikkrampen te hebben. Ik had toen nergens last van. Sinds gister herken ik ze! Wat heftig.. echte baarmoederpijnen, beetje misselijk gevoel geeft het. Maar het geeft rust dat jullie dit ook hebben (gehad).

Oh hoe komt het dat je nu pas de 29e een echo hebt?
Ja kan heftig zijn he. Vind het verschrikkelijk vooral in de nacht. Maar ben er ook blij mee omdat ik verder alleen gevoelige borsten heb en niets anders

Is het raar om nu al een dipmomentje te hebben gehad? Eigenlijk nog maar niet eens een week ook de misselijkheid erbij. Ik zat er gisteravond even doorheen. He bah, ik dacht ik slaap, eet, werk, rust, eet, slaap en dat alleen maar. Ik ben of moe, of misselijk of alletwee. En toen en nog voelde ik me schuldig want ergens is dat juist heel mooi dat je weet dat er nieuw leven aan het werk is. 

MamawensT gister was alleen intake bij de verloskundige! Dus niets van echo oid :)

En knuffeltje, ik herken wel wat je zegt! Ik heb nu dus hele erge buikpijnen en zat er gister ook even doorheen. Zit mezelf de hele dag in de weg..

Terug
Bovenaan