Uitgerekend februari 2022

Ha allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat leuk om zo te lezen. Zeker nu we het nog even geheim houden.
Ik heb gisteren positief getest. Denk nu ongeveer 4 weken zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven. Ronde 7 (van ons tweede kindje). We hebben 1 juli onze eerste echo, zin in! 

Ik merk nog weinig, vanochtend wel beetje bruine afscheiding, maar lees dat dat niet kwaad kan. Maar even in de gaten houden en misschien morgen toch nog een testje voor de zekerheid.
Geniet van jullie zwangerschap!

Qua klachten herken ik het slechte slapen zeker! Ben ook steeds zo vroeg wakker. Verder vooral buikpijn de laatste dagen. Wij hebben morgen een intake bij de verloskundige! Ben benieuwd. Ze gaat ook al een eerste zwangerschaps controle doen, wat zou dat inhouden?

Oh ja! Normaal gesproken slaap ik zo lekker, maar nu ook echt niet meer. Iedere nacht er uit om te plassen ook.. Weer wat anders ;)

Kan niet wachten tot de echo volgende week woensdag. Zo benieuwd en spannend. Ergens ook extra spannend omdat deze cyclus 3 follikels gesprongen zijn (iui).

Zojuist naar mn avondeten zitten kijken alsof het iets heel vies was. Het waterijsje was dan wel weer heel lekker. Ik blij dat we vorig weekend voor het eerst weer uiteten zijn geweest. ? Wisseld het bij jullie ook zo erg de ene of de andere dag? Gister had ik en mn vrije dag en een offdag. Vandaag dus best wel een goede dag. Meestal de dag daarna weer zon dag van, extra moe en extra niet lekker. Gaan het zien. Geeft me wel rust zoveel mensen zo kort zwanger. Je weet dat de kans er is dat het toch geen voortzetting vd zwangerschap wordt maar per week wel een beter gevoel er over.

Knuffelnatuurlijk. Dat herken ik wel. Ik merk ook dat ik soms hele goede dagen heb en er alle vertrouwen in heb dar het goed zit. En gisteravond ineens weer dat ik dan bang ben dat ik de eerste echo ga horen dat het niet goed zit. ? ik heb ook pas de 30e de eerste echo en eerder een mk gehad met 5 weken. Vind dit zooo spannend allemaal. Vooral omdat ik zo weinig klachten heb. Kon ik de tijd maar vooruitspoelen naar 30 juni.

Meer dames die bang zijn voor de eerste echo?

Hallo ik wil me graag hierbij aansluiten
Uitgerekend 5-2-2022 vind allemaal erg spannend naar meer als jaar is het dan eindelijk raak. Zo leuk maar ook zo spannend begin van week bloedige gehad contact met verloskundige gehad en mocht komen voor echo dit zag er gelukkig tot nu toe goed uit. Alleen nu ieder dag lichtroze afscheiding dat vind wel erg spannend maandag mogen we terug voor nieuwe echo omdat ze dan hartje kunnen horen dus erg spannend allemaal.
Voor de rest allemaal proficiat zo leuk
X

Hoi Allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Lijkt me heel spannend, zeker bij de 1e.

Ik ben nu ruim 6 weken zwanger van de 2e.
14 juni de eerste echo.

Mijn schildklierwaarden bleken bij toeval niet goed te zijn, dus ik moet nu hormonen slikken. Ik ben dus toch een beetje zenuwachtig voor de eerste echo. Je hoopt toch dat alles goed zit ?

Tegelijkertijd merk ik, anders dan bij mijn eerste zwangerschap, dat ik niet zo extreem blij ben als bij de eerste.
Momenteel overheerst vooral de zorgen en het piekeren: waarom wilde ik dit ook alweer? En hoe ga ik dit straks doen met een baby en een ondeugende peuter!?

Ik denk dat het de hormonen zijn. Het waait vast weer over. Maar het is toch anders dan de eerste keer.

Xx

Terug
Bovenaan