Uitgerekend februari 2022

Zo, de eerste keer spugen zit er ook op... Kwam uit bed rollen met een gevoel van, in welke kroeg was het gisteravond zo gezellig? Wilde ik gister nog het gevoel ontkennen werd het net rennen...

Hallo dames ,

Ook ik ben begin februari uitgerekend vandaag 6 weekjes ! Ik heb geen symptomen voel me buiten extreem moe heel goed en julie ?

@Sxxxx oh dat valt gelukkig nog mee.

Mijn borsten zijn echt gegroeid en meeeega pijnlijk. Met regelmaat misselijk, vooral in de ochtend. Het is dan alsof ik een flinke avond ben gaan stappen en smorgens wakker wordt met een flinke kater haha..

Dus nu is het smorgens meteen wat eten voor ik andere dingen ga doen ?

Hier ook weinig last gelukkig. Gevoelige borsten en regelmatig in de avond en nacht flinke kramp.
Verder wel een enorm opgezette buik, pas mijn broeken nu al niet meer.
Vermoedelijk de darmen die flink opgezet zijn

https://i.postimg.cc/mkDFdTfQ/A4-F5549-D-7930-4-CF9-9-AE8-E45-E631-A34-A7.png

Dit is nu al met 5 weken. Normaal zo plat al een dubbeltje met maatje 34/36

Hoi hoi 
Ik sluit me ook aan, volgens mijn berekeningen zit ik op 2-2 maar dat zal pas duidelijk worden bij de eerste echo.
Hier alleen extreem moe en een lastige stoelgang/opgezette buik.
Het nieuws is nog niet helemaal geland haha gisteren er pas achter gekomen.

En ik maar denken dat ik uitzondering was omdat ik als kind altijd darmproblemen had... Ook nu echt een balletje... Dan komt wel weer mijn oude onzekerheid terug, stom he. Niet specifiek een eetprobleem als wel een probleem met mijn buik gehad. Hopenlijk snel met de maanden een zwangerschapsbuikje ipv dat ze denken dat je te vaak naar de mac bent geweest...

Terug
Bovenaan