Uitgerekend februari 2022

En hoe gaat werk bij jullie? Ik werk nog voornamelijk thuis en dit is een erg lastige combi met misselijkheid en moe zijn.. merk dat ik minder uren kan maken.

Afgelopen week naar de eerste echo geweest. Wat een spanning.
We hebben een kloppend hartje gezien!!
Het echte besef is er iets meer maar niet zoveel als ik had verwacht.
Over 2,5 week de termijn echo..
Hoe is jullie echo verlopen?

@Lorraine, ik werk op dit moment gewoon nog 36 uur op de zaak en tot nu toe is het prima te doen. Misselijkheid is niet altijd even prettig en de van de 3 keer overgeven tot nu toe was 2 x daarvan ook op de zaak, dat is wel iets minder fijn moet ik zeggen. Maar heb nu wat krackers op de zaak liggen, 2 blikjes cola in de koelkast staan en een tandenborstel en tandpasta in mijn ladeblok liggen (wel zo'n fris idee haha) dus ik ben redelijk voorbereid haha! Scheelt bij mij ook wel dat ik vanaf het moment dat wij het ziekenhuistraject zijn ingegaan mijn collega en werkgever heb ingelicht (wij zijn ook maar een klein team met 3 man) en nu dus ook betreft de zwangerschap.Merk wel dat ik 's avonds gewoon wel gewoon echt op ben, vind ik zelf wel lastig want ik heb ook nog 2 paarden staan die af & toe wat van mijn aandacht wel leuk vinden... 

@Gebruiker wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Moet een hele opluchting zijn

Ik sta 4 dagen per week voor de klas in het basisonderwijs. Is goed te doen, al ben ik wel blij dat we na deze week vakantie hebben. Vooral vanwege de vermoeidheid want qua misselijkheid valt het erg mee.

Wat fijn die kloppende hartjes. Wij moeten wachten tot 28 juli, dan hebben we de eerste echo gepland staan. Meteen termijn dus. Vind het wel heel spannend. Ik ben dood op maar ik snap naar het bevestigende beeld of geluid van een kloppend hartje. Die vermoeidheid zegt natuurlijk ook wel dat ik echt wel zwanger ben, maar toch.

Ik ben verpleegkundige. Dus best wel zwaar werk en qua geuren… pfoe soms wel even slikken. Ik doe nu veel administratief werk omdat het me aan het bed niet geheel lukt met de misselijkheid. Dus ik heb nu afwisseling. De ochtenddiensten gaan goed, alleen de avonddiensten vallen me zwaar qua vermoeidheid. Hoop snel weer meer energie te krijgen!

Hoi! Gister hebben wij een kloppend hartje gezien wat bijzonder is dat toch ook! Helaas ben ik nog wel erg ziek hopen dat dat snel over is! Nog meer die er zo ziek van zijn?

Wat fijn al die kloppende hartjes! Ik heb volgende week de eerste echo rond 8 weken en vind het doodeng! Hoop zo erg een kloppend hartje te zien! 
ben vooral onzeker omdat mijn kwaaltjes echt op en af gaan. Het ene moment ben ik iets misselijk (maar lang niet zo erg dat ik moet overgeven of zo) en het volgende moment voel ik me weer helemaal prima. ook mijn borsten zijn soms een beetje gevoelig en dan weer een paar dagen voel ik bijna niets ?‍♀️ Ik weet dat het niets zegt maar zal toch blij zijn als de kwaaltjes wat gaan toenemen, hoe gek dat ook klinkt 

Hi allemaal! Ik ben nieuw hier, ik ben morgen 9 weken zwanger en uitgerekend rond 13 februari 2022. In week 4 t/m 6 heb ik vooral menstruatiekrampen en vermoeidheid gehad, nu zijn het gevoelige borsten en vermoeidheid. Obstipatie is ook wel een serieus ding hier. Verder gelukkig geen extreme misselijkheid! Leuk om jullie verhalen te lezen en te zien dat jullie in dezelfde maand uitgerekend zijn :)

Terug
Bovenaan