Uitgerekend februari 2022

ik had precies hetzelfde! Was zó zenuwachtig! Ene dag iets weeig andere dag nergens last van. Gelukkig wel een kloppend hartje gezien vorige week, maar het blijft zo raar omdat je nog niet echt beseft dat het echt in jouw lijf gebeurd haha. Komt vast goed!!

Leuk zeg die kloppende hartjes! Ik moet nog 1,5 week geduld hebben haha. @FleurBo ik voel me precies hetzelfde. Het ene moment wat misselijk/weeïg, en het andere moment voel ik me weer prima. Borsten soms ook wat gevoelig. Merk dat ik er soms even aan zit om te voelen of het nog zo is ?
Verder is mijn buik ontzettend opgeblazen door mijn darmen. Als ik zeg dat ik 4 maanden ben geloven ze het ook denk ik. Obstipatie/tragere darmwerking begint hier ook z’n intrede te doen @nicccc. Bij mij vorige zwangerschap had ik hier ook ontzettend veel last van, was soms ontzettend pijnlijk. Ik heb toen het advies gekregen de ochtend te beginnen met 2 kiwi’s en van de huisarts had ik zakjes met een poedertje gekregen die je op moest lossen in water. Dat beide hielp gelukkig toen wel. Ik ben dus maar alvast begonnen met 3 kilo kiwi’s in huis te halen ?

Als ik van mijn laatste menstruatie uit moet gaan ben ik eind februari uitgerekend..

Maar vind de test nog zo onduidelijk dat ik nog even af wacht met een afspraak te maken bij de verloskundige

Hoi hoi dames ik verlaat helaas dit forum. Ik heb net te horen gekregen dat ik een missed abortion heb. Alle dames die zwanger zijn, ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap. En uiteindelijk gezonde baby’s! ?

Hoi allemaal
Vanochtend om ze echo gehad
En waar ik al bang voor was is ook gebeurt
Er was niks meer te zien van een zwangerschap dus het bloed wat ik een paar dagen na de test had bleek achteraf toch een vroege miskraam te zijn geweest dus helaas verlaat ik deze groep
Succes dames ik.ga duimen dat het allemaal goed gaat bij jullie
Hier morgen ziekenhuis bellen voor de planning wanneer ik weer aan de pil moet voor de tweede punctie

Wat een verdrietig nieuws Caroline, heel veel sterkte! Ik hoop dat er op korte termijn goed nieuws voor jullie mag komen

Terug
Bovenaan