Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi
sterkte channie hopelijk voor jou ook snel positief nieuws
Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld ze waren al bezig met snel in plannen volgende week krijg ik papieren thuis met alle info maar week 35 moesten we van uitgaan dat de punctie dan is dus best snel de week van 30 aug klinkt toch beter dan ergens in september ?wat ze eerst zeiden
Fleurbo ja alles was schoon ze hebben ook gelijk gekeken of het op een andere plek zat en ik heb bloed geprikt om te kijken of er nog zwangerschapshormoon in mijn lichaam zat maar dat was zo laag dat het nergens anders kon zitten mijn slijmvlies was nog wel vrij dik en er groeide alweer een eitje van 11mm dus leek weer op een normale cyclus
Hoi allemaal,
Overal lees ik dat de kwaaltjes de komende weken zullen pieken, maar ik voel me deze week juist een stuk beter! De misselijkheid is afgenomen en ben vrolijker. Dat vond ik eerst fijn, maar het is niet fijn om dan in elk update mailtje (ouders van nu, WIJ etc) te lezen dat het nu zou moeten pieken......
@Lorraine, snap dat dat je onzeker maakt. Maaar, het kan zomaar over een paar dagen weer terug komen haha. Ik heb momenteel wel weer veel last van kwaaltjes. Niet echt misselijk, maar ook niet echt veel eetlust. Verder echt super moe en weinig energie. Geen actief weekend hier dus ?
Jaa dat is ook zo. Ben ook nog wel echt moe en heb zere borsten dus het zal ook nog wel goed zijn, haha. Woensdag hebben we de termijn echo! ? Dus dan weer zekerheid. Hebben anderen ook nog echo's deze week???