Uitgerekend februari 2022

Hey meiden!
ik kom net terug van de eerste echo. Ik dacht zelf 7+1 weken zwanger te zijn, maar ik ben nu terug gezet naar 6+4. We hebben een kloppend hartje gezien, maar het klopte nog wel traag. De verloskundige gaf daarom aan dat het echt nog twee kanten op kan gaan. Ik ben zwanger geworden in de cyclus van een hsg onderzoek, waardoor ik zelf we  al wist dat ik een latere eisprong heb gehad. Twee dagen voor dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden heb ik een steek gevoeld in mijn baarmoeder (best wel een hevige) ik dacht toen dat dit was omdat ik ongesteld ging worden, maar later dacht ik dat het dus misschien de innesteling is geweest. Ik hoop dat de trage hartslag te maken heeft met een late innesteling. Ik had zo erg gehoopt gerust gesteld te zijn na deze echo, maar ik maak me nu alleen maar meer zorgen. Ik heb ook meteen het idee dat ik helemaal geen symptomen meer heb. 

Wat ontzettend verdrietigig Channie en Caroline, heel veel sterkte gewenst!
En Caroline veel succes de komende ronde, ik ga voor jullie duimen!

@Lorraine, snap dat het je onzeker maakt maar geniet er gewoon maar van dat je je zo fit voelt, het kan zo omslaan! 

DaniAld snap dat je nog niet helemaal gerust gesteld bent, heb je nog tussendoor een controle of nu wachten tot de termijn echo? 

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. Wat een bijzonder moment! 
We zijn nu ook klaar in het ziekenhuis en hebben volgende week de intake bij de verloskundige en op 2 augustus de termijnecho!

@Niesss we hebben nu 22 juli opnieuw een echo om na te gaan of het hartje inmiddels sneller klopt. Ze schatte nu dat ik pas 4 maart uitgerekend ben. Als ik dit terug reken, dan zou dat wel exact overeen komen met de innesteling die ik meen gevoel te hebben, maar ik weet niet precies vanaf wanneer de vrucht begint met groeien (vanaf innesteling of van bevruchting) 

Wat een verdrietig nieuws Caroline en Channie ? Vreselijk..
@DaniAld: dat zal voor jullie lang duren om te wachten tot de 22e.. Hopelijk kunnen jullie wat afleiding vinden en hopen op het beste voor de komende echo!

Wij hebben morgen alweer de termijnecho, ik ben dan 10 weken en 5 dagen. Zo nieuwsgierig! Tussendoor vorige week ook nog een echo gehad en toen leek het opeens al op een mensje ?

Spannend mimi lou gelukkig ben je bijna over het gedeelte heen wat het spannenste is babytje groeit nu alleen maar alhoewel ik de 20 weken echo ook altijd spannend vond en eigenlijk was ik pas helemaal gerust na de bevalling daarom hebben wij de 20 weken echo als pretecho gedaan en iets na de 30 weken nog een pretecho gehad dan zag je je kindje nog een keer extra dat vond ik wel fijn

Hoe was het vandaag Mimi-Lou?

Wij moeten nog best lang wachten helaas. 28 juli is de termijn echo pas.
Morgen mogen we wel voor t eerst naar de verloskundige, maar dat is enkel een intake gesprek.

Maar goed. Ik moet vertrouwen hebben in mn lichaam. Ik ben onwijs moe, mn borsten zijn gevoelig en mn buik begint al een beetje te groeien. Toch is er een klein beetje onzekerheid wat we op de echo gaan zien. Maar ja. Nog twee weken geduld.

Tot nu toe was ik een “stille meelezer”, maar nu dan toch een reactie. Voorlopige uitgerekende datum ligt nu ergens tussen 19-21 februari. Sinds 14 juni weet ik dat ik zwanger ben dmv een positieve test.

Vanmiddag vitaliteitsecho gehad, kloppend hartje gezien, alles zag er goed uit :) wat een opluchting gaf dat, vond het best even spannend van te voren.

De meting gaf aan dat ik 8w+3d zwanger ben, het is ons eerste kindje. Kwaaltjes gaan een beetje op en af, misselijk, vieze / ijzerige smaak in de mond, dorst, pijnlijke gezwollen borsten en heel erg moe.

Volgende week hebben we intake bij verloskundige en vrijdag de 30e de termijnecho.
Ik vind het lastig om het nog niet te delen; alleen voelt het wel fijner als we de grens van 12 weken voorbij zijn…. Tot nu weten alleen mijn beste vriendinnen het en verder niemand.

Terug
Bovenaan