Uitgerekend februari 2022

@Carolinerkj: Ja ongerust blijf je in de achterhoofd denk ik toch. Maar wel fijn als die eerste 12 weken er over een weekje opzitten! Toch een soort mijlpaal.

@uitje: echo was goed! Het bewoog alle kanten op haha. Alles in detail gezien: benen, armen, handjes, voetjes, zelfs de hersenhelften en de kaak. Zo bizar hoe dat allemaal kan want het is pas/al 4,2 cm. Enige puntje was dat ze een verdikking zagen op de aanhechting van de navelstreng. Dat schijnt vaker voor te komen bij dit termijn en ik mocht mij er niet druk over maken (komt in 99,9% van de gevallen goed) maar dat is dan natuurlijk precies hetgeen wat het meest blijft hangen van die hele echo. Maar zal goed komen! Moeten ze nu wel blijven controleren met als voordeel dat ik over 2 weken alweer een echo heb. 9 augustus een geslachtsbepaling via een pretecho (kan niet wachten!)

@giftoflife: wauw gefeliciteerd! Zo spannend allemaal en bijzonder. We zijn echt al met een grote groep!

Oh mimi-lou wat leuk!! Nu heb ik nog meer zin in mijn termijn echo later vandaag ? fijn dat alles goed was en bijzonder hoeveel je al van je kindje hebt kunnen zien!
Wat ik me nog af vraag, nemen ze met 10+5 ook al bloed af voor de NIPT of moet je daar dan later voor terugkomen? Ik ben vandaag 10+4.

Wat een leuk nieuws allemaal! Ik kan niet wachten tot a.s. maandag. Gezien de symptomen die ik ervaar heb ik er wel vertrouwen in dat het goed zit. Net als hiervoor al werd gezegd: gevoelige borsten, beetje misselijk, pqar keer ziek geweest, vieze smaak in mijn mond. Ik vind water ineens zo rioolachtig smaken haha. En ook zo moe. Maar hey, het is voor een schitterend doel! Wij gaan het komende zondag met mijn verjaardag onze ouders vertellen, ook zoveel zin in!

Hallo lieve mama's
Maak me een beetje zorgen.
Ben nu 9+5 weken zwanger.
Mijn symptomen lijken we iets minder, is dit normaal? Lichte krampen voelen ook anders aan.
Eerst volgende echo is gepland op 27 juli. Heb wel al twee goede echo's gehad ? laatste echo was met 8+4 kloppend hartje te zien.
Wat denken jullie en wie herkent dit ?

Hoi allemaal!
Vanmiddag termijn echo gehad, zo bijzonder!!! Het is nog zo klein maar al zoveel te zien. Het was ook lekker aan het springen en boksen, heel lief. Vingertjes gezien en een kaak die open en dicht ging. Helemaal in de wolken nu ? iets terug gezet, 5 dagen. Dus nu uitgerekend op 10-2-2022.

Gebruiker, mijn klachten zijn sinds een week ook minder maar alles is helemaal goed! Is dus zeker niet erg.

Vandaag termijnecho gehad. Hartje gehoord, kindje is lekker bewegelijk! Toch altijd weer spannend!

Nu 11+1 wkn zwanger en uitgerekend op 02.02.2022, zo'n leuke datum ? maarja, vk zei dat maar 5% op de uitgerekende datum bevalt. We zullen zien, hihi.

13/8 hebben we weer echo en dan ook de geslachtsbepaling, zo benieuwd!

Terug
Bovenaan